• Heey,
    Ik heb aan de Twilight-serie begonnen, en nu ben ik helemaal verslaafd aan boeken over vampieren en weerwolfen. Weten jullie nog leuke boeken over vampieren en/of weerwolven? Eventueel nog andere science-fiction boeken? (maar het liefst over vampieren en weerwolven)
    Alvast bedankt!

    x.


    To live would be an awfully big adventure

    Darren Shan! (:
    Dat is een serie over een vampiersleerling. Er zijn nu 12(?) delen van en het is best verslavend. x'D

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 16:29 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Yeye, zoals hierboven staat: Darren Shan! :Y)
    Verder ken ik er geen. :X


    Let the Night embrace you

    Geesz schreef:
    Darren Shan! (:
    Dat is een serie over een vampiersleerling. Er zijn nu 12(?) delen van en het is best verslavend. x'D

    Geniale verhalen zijn dat!^^ Maar lees ik Twilight liever!(:


    Life is a climb, but the view is great <3

    Kim Harrison heeft heeel veel boeken over vampieren en weerwolven.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Darren Shaaaan =3
    en The Vampire Diaries lijken mij erg leuk, alleen heb ik ze nog nooit gelezen. van L. J. Smith, dacht ik.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Thanx, ik zal die opzoeken. Vampire Diaries die heb ik al op het lijstje staan:)


    To live would be an awfully big adventure

    Anne Rice heeft prachtige vampier boeken. Zegt interview with the vampire je iets? of queen of the damned? Anne Rice was zeg maar voor Stephanie Meyer de beste vampierverhalen schrijfster. Katie macAllister heeft ook nog vampierboeken. heb der 1 in de kast, moet em alleen nog lezen. En Ellen Schreiber. Weerwolf boeken ken ik eerlijk gezegt niet echt.


    "Let them eat cake!"

    True Blood - dat zijn toch ook boeken, daar was Twilight volgens mij ook op gebaseerd.
    Nightlight - Parody op Twilight (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Darren Shan :Y)


    Just a simple "I love you" (:

    Zeker Darren Shan maar ik ken er nog een goede wel geen reeks maar weg van een weerwolf of de vampierexpres


    Whatever you do, have fun

    Jaja.. *rent naar boven*

    'Verkozen' van P.C. Cast & Kristin Cast
    Over Vampiers alleen..
    en in juni komt het tweede deel 'Verraden'uit..


    Je moet worden wie je bent.

    huiver - maggie stiefvater


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Darren shan.
    buffy the vampierslayer

    meer weet ik er effe niet


    blond,blauw ogen, 1.68

    Nou het heeft niet met vampieren en weerwolven te maken maar met magie en ik raad je wicca aan. zijn 15 boeken van.
    En vampire dairies.
    Buffy the vampire alleen kijken de boeken zijn te eenvoudig vind ik zelf.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Verkozen vampierboek

    Huiver Weerwolfboek (Weerwolf word in dit boek echt letterlijk opgenomen want die lui veranderen zeg maar als het koud is)


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.