• Ja hallo,
    Wij hebben dus dit jaar 100-dagen, maar zoals altijd heeft onze klas geen inspiratie of is datgene wat er uit komt belachelijk of niet realiseerbaar. Als thema hebben we al een onderwerp, nl; Awardshow.

    Het is dus de bedoeling dat we in iedere klas van het zesde formulieren laten rondgaan en de leerlingen moeten dan stemmen op iemand die ze willen nomineren voor de verschillende onderdelen. We krijgen dus bij ieder onderdeel (wat er 5 zijn) 3 genomineerden, die dan een opdracht moeten doen om te bewijzen wie de titel waardig is. Tussen iedere awarduitreiking willen we een show opvoeren. Maar zoals eerder vernoemd is onze klas leeg en heb ik jullie help nodig:

    *5 verschillende categorieën
    *10 opdrachten voor de genomineerden (2 per categorie en het moet er wat mee te maken hebben)
    *3 toffe ideeën voor shows (zoals dans, filmpje,...)
    *Welke kledij?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, ik heb er al van gehoord (: Ik dacht aan rechten of biowetenschappen of bedrijfscommunicatie, maar ik zie het nog wel ^^ Ik zou het liefst naar Gent gaan en dan samen met een vriendin op kot, maar mijn punten moeten natuurlijk nog naar behoren zijn :'D Ochja, ik zie het echt hélemaal zitten! oO

    Rechten of biowetenschappen! Show ^^. 'k wilde recten of geneeskunde ofzo, maar 'k heb voor dat laatste niet de juiste basis denk ik :(


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    xBadxBitchx schreef:
    Degene met het ontplofste haar? Als grapje natuurlijk...

    Ja tuurlijk (:
    We hebben al (ondertussen op msn gezegd)):
    * De grootste dronkaard
    * Het domste blondje (blond en bruin, gewoon diegene met de meest domme uitspraken.)
    En nu hebben we er nog 3 nodig :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Rechten of biowetenschappen! Show ^^. 'k wilde recten of geneeskunde ofzo, maar 'k heb voor dat laatste niet de juiste basis denk ik :(

    Wie weet. Wat doe je nu van studie? En moet je daar geen toelatingsexamen voor doen? Ohja, wat bedoel je met show? =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou, doe best geklede. Grappigste.
    Misschien kan je ook een award voor een leerkracht doen? van leukste, grappigste ofzo?
    En bij ons, hebben we dat ook elk jaar, en dan moeten de leerkrachten een opdracht doen. Vorig jaar was het iets van playbacken ofzo ;D
    Voor de rest weet ik niets meer :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wie weet. Wat doe je nu van studie? En moet je daar geen toelatingsexamen voor doen? Ohja, wat bedoel je met show? =P

    Show = cool ^^.
    Ja moet je een toelatingsexamen van doen --'. 'k doe nu humane wetenschappen, heeft dus niets met geneeskunde te maken, we krijgen zelfs NW dusja.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    xMelodic schreef:
    Nou, doe best geklede. Grappigste.
    Misschien kan je ook een award voor een leerkracht doen? van leukste, grappigste ofzo?
    En bij ons, hebben we dat ook elk jaar, en dan moeten de leerkrachten een opdracht doen. Vorig jaar was het iets van playbacken ofzo ;D
    Voor de rest weet ik niets meer :'D

    Wij mogen de leerkrachten er niet meer bij betrekken omdat ze belachelijk werden gemaakt vorige jaren --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Show = cool ^^.
    Ja moet je een toelatingsexamen van doen --'. 'k doe nu humane wetenschappen, heeft dus niets met geneeskunde te maken, we krijgen zelfs NW dusja.

    Ahah :'D Dat kende ik dus nog niet ^^ Maar ik twijfel omdat ik biowetenschappen nog niet echt ken. Ik weet niet goed hoe dat in elkaar zit. Je kan geneeskunde nemen en een andere richting die je heel graag zou willen doen. En je doet dan voorbeeld je toelatingsexamen mee en als je door bent mag je toch nog steeds kiezen of niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij ons in Beglië zijn de laatste 100 dagen van de zesdejaars de Chrysostomos; dat is een dag waarom alle zesde jaars met eieren gooien, overal met spuitbussen op de muren spuiten, waar ze zich verkleden in de meest grappige dingen :Y)


    Just a simple "I love you" (:

    Misguided schreef:
    Bij ons in Beglië zijn de laatste 100 dagen van de zesdejaars de Chrysostomos; dat is een dag waarom alle zesde jaars met eieren gooien, overal met spuitbussen op de muren spuiten, waar ze zich verkleden in de meest grappige dingen :Y)
    bij ons was da ook ;)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Misguided schreef:
    Bij ons in Beglië zijn de laatste 100 dagen van de zesdejaars de Chrysostomos; dat is een dag waarom alle zesde jaars met eieren gooien, overal met spuitbussen op de muren spuiten, waar ze zich verkleden in de meest grappige dingen :Y)

    Wij doen dat ook, maar de spuitbussen zijn stiften en wij mogen dan iedereen bekladden. En we mogen niet met etenswaren enzo gooien, dat maakt er een vieze boel van. We moeten dat houden voor onze studentendoop :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right