• Oke ik zit dus met een probleem, er is een hele leuke jongen bij ons op school 'E', en als ik bij hem in de buurt ben kan ik niet eten normaal denken of zelfs ook maar normaal stil blijven staan want ik begin gewoon spontaan bijna te shaken van zenuwen..
    Altijd als ik hem zie gelijk knuffelen ook en ik vind hem echt gewoon heel leuk..
    en mijn andere 2 vriendinnen 'J' en 'C' vinden het ook leuk voor me maar er is nog een vriendin 'N' en die doet heel raar iets wat ik niet snap.
    als 'B' er niet is en ik zit met 'J' en 'C' in de klas of de kantine dan zegt ze helemaal van je lover dit je lover dat alsof ze het heel leuk voor me vind, maar als de andere er niet bij zijn wil ze niet dat ik bij hem in de buurt ben en vandaag is ze ook echt gewoon tever gegaan!
    ik stond met 'E' te knuffelen en ze trok me zo zijn armen uit terug de school in en tegen de tijd dat ik los was was hij al weg.... maar ik snap niet waarom ze het doet andere vrienden zeggen tegen mij dat ze jaloers is maar dat kan toch neit ze heeft zelf een vriendje die helemaal gek op haar is [nou moet ik er wel bij zeggen dat zij niet zo gek op hem lijkt of ik moet dat verkeerd zien] maar het kan toch niet dat zij hem ook leuk vind want ze kan niet eens zijn naam onthouden...
    Wat moet ik daarmee ??


    A Noble was Born in Chaos

    Eens even een heel serieus gesprek met dat kind aangaan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    die meid is idd gwn jaloers, ze is vast verliefd op E ofzo. Negeer haar. en ze lijkt me niet echt een vriendin als ze zo stom doet. maar ik zou er over praten, ja..

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 19:33 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ze moet van je afblijven. Damn...
    Wat Rush zegt.


    No growth of the heart is ever a waste

    xKittyCupx schreef:
    die meid is idd gwn jaloers, ze is vast verliefd op E ofzo. Negeer haar. en ze lijkt me niet echt een vriendin als ze zo stom doet. maar ik zou er over praten, ja..


    ik hoop het niet ik vind hem echt heel heel leuk en volgens mijn andere 2 vriendinnen vind hij mij ook leuk..


    A Noble was Born in Chaos

    xKittyCupx schreef:
    die meid is idd gwn jaloers, ze is vast verliefd op E ofzo. Negeer haar. en ze lijkt me niet echt een vriendin als ze zo stom doet. maar ik zou er over praten, ja..


    --

    Volgens mij is ze gewoon jaloers.
    Maar als ze zo blijft doen zou ik eens met haar praten en als ze niet stopt, zou ik haar negeren.


    Never run out of reasons to smile...

    Asphyxia schreef:
    Ze moet van je afblijven. Damn...
    Wat Rush zegt.


    None but ourselves can free our minds.

    Courageous schreef:
    Volgens mij is ze gewoon jaloers.
    Maar als ze zo blijft doen zou ik eens met haar praten en als ze niet stopt, zou ik haar negeren.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Negeren gewoon jaloers. Enne haar de waarheid zeggen

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 nov 2009 - 11:24 ]


    Let er niet op ik ben verliefd op dit teken: :P

    ik snap alleen niet waarom ze jaloers moet zijn ze heeft zelf een vriend die helemaal verlieft op haar is...

    [sorry raak hier gewoon erg van in de war]


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)

    ik hoop het niet ik vind hem echt heel heel leuk en volgens mijn andere 2 vriendinnen vind hij mij ook leuk..

    echt vervelend, ze moet er niet tussen komen. Succes!


    You are beautiful, you are love.

    Jaloers, of bang om je kwijt te raken.
    Praat erover


    Life is hard and then we die

    je moet haar goed duidelijk maken dat je het niet pikt wat ze bij je doet en dat ze dat al hellemaal niet kan doen terwijl ze zelf een heel leuk vriendje heeft en dat ze er heel gouw mee op moet houden dat het anders mis wel heel erg uit de hand gaat lopen of zo iets

    Asphyxia schreef:
    Ze moet van je afblijven. Damn...
    Wat Rush zegt.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Als ze echt een vriendin van je is laat ze een jongen nóóit tussen jullie vriendschap komen.
    Dus ga maar eens met haar praten, want of ze hem nou leuk vindt of niet, ze heeft niet het recht om zo tegen je te doen.


    I clicked my heels and wished for you.