• Hallo iedereen!

    Vandaag kwam ik dus op het normale uur op school aan...Het viel me op dat er geen van mijn vriendinnen er waren...Eigelijk gewoon niemand van mijn klas.Toen de bel ging was dat nog steeds het zelfde.Ik stond daar dus helemaal alleen in de regen en er komt ook geen juf aan...Wat blijkt nu?Terwijl ik naar de gon begeleiding was gegaan had de juf vertelt dat we 2 uur later naar school mogen(alle die van 1Bb)En mij hadden ze dus niets vertelt...Ik ben nu echt zo boos op haar...Hed ik dus 2 uur gewoon daar gezeten terwijl de andere konden uitslapen!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wat een vriendinnen :S
    amai van mij zoudden ze het weten hoor ^^


    Stop wishing, Start doing..

    Heb ik ookal eens gehad ><


    VIP - Very Important Penguin

    wat een vriendinnen zeg (cat)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 19:39 ]


    - hoi ;D

    Jezus, wat een vriendinnen. Sorry hoor maar 'k zou echt pissed zijn op hun ofzo als ze me dat moesten flikken. ;]


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is niet leuk nee. Echt heel dom van je vriendinnen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lekker ><
    Niet dus,,
    Ik zou gaan klagen, serieus!

    Goh, vet aardig. Ik weet hoe je je voelt, mij werden dat soort dingen ook nooit verteld want ik zit in een rotklas met alleen maar haters; maar goed since kort hebben we nu schermen door de hele school hangen met roosterwijzigingen& op internet ook dus nou kan ik het tenminste nog zelf bijhouden xd

    Echt wel vet kak. ><

    Dat is echt gewoon zo lullig!! Ik zou echt zo kwaad zijn!

    Bij mijn school hebben ze via de computer een roosterbord. Dus ik kan het thuis altijd checken

    omg

    Ik zou ook boos zijn hoor!


    Never run out of reasons to smile...