• Ellaw mensen,,
    met dit topic wil ik niemand aanvallen of beledigen ofzo en ik bedoel er ook niks lulligs mee,,

    Maar ik wil daar toch even mijn mening over kwijt..
    Gisteren of Eergisteren is er blijkbaar een Haat aan The Jonas brothers club opgericht omdat die Nickgast iets gezegt had dat hij fan was vn Th en dat Bill niet spoort. Ik vind de JB ook niet echt geweldig maar dit vind ik der wel over gaan. Moest iemand zo'n club oprichten over TH dan zou je nog eens wat meemaken en reacties krijgen in de trant van :'Laat die jongens toch hun ding doen', 'Je bent gewoon jaloers op hun succes', 'Dood aan de haters' en 'Flikker toch een eind op' en stuff. Dus daarom is mijn vraag: Waarom mag zo'n club wel over jb en niet over th? Moest die Nick nou iets beledigends gezegt hebben tot daaraan toe, maar hij zei alleen dat hij fan was en dat Bill niet spoort. Ik durf te wedden dat dat vriendelijk bedoelt was..

    Ik ben geen fan van Jb en ook niet van Th, ik trek ook geen partij voor een van hen, maar ik snap het echt niet.

    Het spijt me als ik nou overkom als een zeur, maar dit moest ik toch ff kwijt.

    X
    Astrid


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    OMG hij zegt dattie Fan is hoorr., en dan alleen zo'n clubske oprichten omdat hij zei dat Bill niet spoort.., I mean Cmon.., Bill is soms ook zo gek als een deurr op die filmpjes end stuff..,