• Voor mijn nieuwe story: Battle Royale
    Het is ook gebaseerd op die film xD
    samenvatting:
    Uit duizende scholen word 1 klas uitgekozen voor het spel: Battle Royale.
    Zonder dat die klas het weet worden ze op een eiland gezet die onbewoond is. Het doel van het spel is om elkaar af te slachten in 3 dagen. Ze krijgen allemaal een wapen, water, eten en een kaart. Ieder wapen is anders.. je kan pech hebben en een pannendeksel krijgen, maar je kan ook geluk hebben en een schietgeweer krijgen. Ook krijgt ieder een halsband om hun nek. Als ze proberen te ontsnappen ontploft die halsband. Op het eiland zijn er ook gevarenzones. Als je te lang in een gevarenzone bent, of als je je halsband probeert af te doen, ontploft hij ook. Als op de derde dag niet 1 winaar overblijt, ontploffen alle halsbanden automatisch en is iedereen dood. De vraag is: kun je je eige vrienden vermoorden?

    Ik heb 12 meisjesrollen en 12 jongensrollen nodig..
    dit wil ik ff weten:
    -naam(hele)
    -leeftijd(van 14 tot 16 jaar)
    -karakter
    -foto
    -hoe hij/zij op school is

    Xx

    Edit
    Meisjesrollen:
    -Kimberly Monroe(gespeeld door Kickson)
    -Tracy Plush(gespeeld door EvaOverdreva)
    -Alison Morgan(gespeeld door Tranquillity)
    -Katie Willoms(gespeeld door Rhoselyn)
    -Alicia van de berg(gespeeld door XxmongoxX)
    -Lisa Em(gespeeld door xZwarteDuifx)
    -Tizzy Cass(gespeeld door xKittyCupx)
    -Mandy Lee Jones(gespeeld door Jones)
    -Fay Melody Dunaway(gespeeld door mijzelf)
    -Melissa de Greey(gespeeld door Dreambeast)
    -
    -

    Jongensrollen:
    -Jack Tribor(gespeeld door Carnage
    -Michael Brody(gespeeld door Tranquillity)
    -Bernard 'Ben' Wonderlijk(gespeeld door EvaOverdreva)
    -Thomas Kingsom(gespeeld door xKittyCupx)
    -Alex Browning(gespeeld door mijzelf)
    -Danny Diamond(gespeeld door EvaOverdreva, weer xD)
    -Nick Lordell(gespeeld door Tranquillity)
    -Dave Fraye(gespeeld door xKittyCupx)
    -Jay de Greey(gespeeld door Dreambeast)
    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 11:24 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    -naam: Kimberly Monroe
    -leeftijd: 16jaar
    -karakter: Lief, Soms Bitchy, Stoer, Agressief
    -foto: foto van Kimberly
    -hoe hij/zij op school is: Het soort popu-typetje van de klas, agressief af en toe als ze haar zin niet krijgt :]

    Ikke wil graag!
    naam(hele): Tracy Plush
    leeftijd(van 14 tot 16 jaar): 15
    karakter: Verlegen,Aardig,Stil,Snel Bang,Soms Onhandig
    foto:http://wheresnatsuki.files.wordpress.com/2008/12/oku-manami.jpg
    hoe hij/zei op school is: Meestal Heel Stil,altijd aan het Tekenen in haar Schrift,ze let dan niet ecth op maar Haald wel voldoendes

    maak haar plies niet als eerste dood xD

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 18:01 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    -naam(hele): Alison Morgan
    -leeftijd(van 14 tot 16 jaar) 15 Jaar
    -karakter: Sociaal, behulpzaam, creatief, spontaan, goedlachs, positief ingesteld, vrolijk, gevoelig
    -foto: Alison, klik
    -hoe hij/zei op school is: Ze is van het sociaal soort type. Iedereen lijkt haar te mogen en ze gaat ook steeds met iedereen praten. Ook al kent ze hen niet. Daardoor heeft ze enkele vrienden, maar wel héél veel kennissen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 18:03 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    -naam: Jack Tribor
    -leeftijd: 26-karakter
    -foto: klik
    -hoe hij/zei op school is: Hij is een populaire jongen die nogal 'ruig' is. Jack is ook heel stil, maar als hij praat zijn het ook nuttige dingen. Het is ook niet slim om ruzie met hem beginnen te maken. Als het erop aankomt kan Jack helemaal uitflippen en herken je hem niet meer terug. Jack kan ook aardig zijn, goed met andere omgaan die hem behandelen zoals hij hen behandeld.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil graag meisjes rol ff tikken


    HET GAAT HEEL DIEP

    -naam(hele): Katie Willoms
    -leeftijd(van 14 tot 16 jaar): 16
    -karakter: Vriendelijk, lief, brutaal, koppig, jaloers, erg sociaal, slim, populair
    -foto http://midsummerdream.deviantart.com/art/Broken-Prophecy-140357824
    -hoe ze op school is: Sociaal: kent iedereen en is altijd vriendelijk. Ze is niet op haar mondje gevallen: leerkrachten/andere personen moeten niet tegen haar beginnen, want dan kan ze erg brutaal worden.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Carnage schreef:
    -naam: Jack Tribor
    -leeftijd: 26-karakter
    -foto: klik
    -hoe hij/zei op school is: Hij is een populaire jongen die nogal 'ruig' is. Jack is ook heel stil, maar als hij praat zijn het ook nuttige dingen. Het is ook niet slim om ruzie met hem beginnen te maken. Als het erop aankomt kan Jack helemaal uitflippen en herken je hem niet meer terug. Jack kan ook aardig zijn, goed met andere omgaan die hem behandelen zoals hij hen behandeld.


    Is het goed als ik zijn leeftijd veranderd? want alle 'leerlingen' moeten in dezelfde klas zitten en het is een beetje gek als er allemaal 14/15/16 jarige in een klas zitten en dan een jongen van 26.. is het goed als ik hem 17 jaar maak?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    -naam(hele): Alicia van de berg
    -leeftijd(van 14 tot 16 jaar): 15
    -karakter: Lief-Kortlontje-Eigenwijs-Durfhals-oprecht
    -foto:http://www.bataviastad.nl/media_items/brand/143/large/BS%20_%20Only.jpg
    -hoe hij/zei op school is: Bijdehand ,Slim, Druk


    HET GAAT HEEL DIEP

    -naam(hele): Alicia van de berg
    -leeftijd(van 14 tot 16 jaar): 15
    -karakter: Lief-Kortlontje-Eigenwijs-Durfhals-oprecht
    -foto:http://www.bataviastad.nl/media_items/brand/143/large/BS%20_%20Only.jpg
    -hoe hij/zei op school is: Bijdehand ,Slim, Druk


    HET GAAT HEEL DIEP

    Ik wil ook graag nog een paar jongensrollen;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Ik wil ook graag nog een paar jongensrollen;)


    zal ik nog een jonge maken? of mag je niet 2 rollen anders maakt niet uit hoor xD


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    EvaOverdreva schreef:
    (...)

    zal ik nog een jonge maken? of mag je niet 2 rollen anders maakt niet uit hoor xD


    Ja hoor, dat mag;) heel graag zelfs xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ga ook nog een jongensrol maken :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik ga ook nog een jongensrol maken :Y)


    Oke dan;) bedankt:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    -naam(hele): Michael Brody
    -leeftijd(van 14 tot 16 jaar): 16 Jaar
    -karakter: Stoer, sociaal, zelfingenomen, eigenwijs, egoïstisch, koppig, player
    -foto: Michael
    -hoe hij/zij op school is: Hij is het populaire en stoere quarterback type, waardoor hij alle meisjes kan krijgen die hij wil.
    Trouwens; Graag gedaan! (:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 19:25 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right