• ik had dus samen met me vriendin afgesproken met een jongen van internet:p mischien herinneren sommigen nog dat ik een topic had gemaakt met internetvriendje? we hadden echt een melig kado gekocht xD omdat me vriendin er niet bij kon zijn hadden we dus een ehm dikkie dik vriendeboekje gekocht en er allebei plus die ene vriendin die niet kon komen erin geschreven. en ook een sexy pen natuurlijk met een cheerleader erop en als je op een knopje klikt op de achterkant maken die armpjes dus zo'n boksbeweging xD en hij zit op boksen (en hij kan t heel erg goed(A)) dus die moest hij gwn hebben xD whahaha. oepsie iets te lang verhaal xD maar we zaten dus na te denken...what the hell moet je nou weer aan een 18jarige jongen geven voor zn verjaardag ofzo? ik weet echt niks xD iemand een idee?(baby)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn vriend is vorige maand 19 geworden en ik wist ook niks x'D Heb hem trouwens nog steeds niks gegeven hahaha, maar hij krijgt een t-shirt van me, dat heeft ie zelf voorgesteld :'D


    -

    condooms.

    Nee, ik heb geen idee.

    euh ik heb eigenlijk geen idee, ik ben niet goed in cadeautjes uitzoeken voor jongens:X bij cadeautjes denk ik gelijk aan sieraden make-up en nagellak. En het is niet egt een slim plan om dat aan een jongen te gevenxD


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Average schreef:
    condooms.

    Nee, ik heb geen idee.


    whaha xD doe maar nie dan denktie straks nog dat ik sex met m wil xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    koop iets van z'n favoriete voetbalclub


    (Be)lieve in (you)rself

    Of als hij graag naar muziek luistert, een of andere bon voor een cd-winkel? (:


    Never run out of reasons to smile...

    geen idee ik ben niet goed met cadeautjes doe altijd dingen als celabrations enzo


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik zit met hetzelfde probleem. Een goeie vriend van mij word 9 December 18 en ik weet ook niet wat ik hem moet geven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Misschien een mediagadget? Bluetooth oortjes ofzo. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Chica schreef:
    koop iets van z'n favoriete voetbalclub


    hij haat voetbal xD
    t is boksen snowboarden en een beetje skateboarden :P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Koop een fotolijstje en doe er een foto van jezelf in!
    <3


    It's not the same without you.

    Optimistic schreef:
    Of als hij graag naar muziek luistert, een of andere bon voor een cd-winkel? (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Average schreef:
    condooms.

    Nee, ik heb geen idee.


    Dat dacht ik dus ook hea.


    Never wait for perfection, just make it.

    Wasilewski schreef:
    Koop een fotolijstje en doe er een foto van jezelf in!
    <3

    hmm das wel een goeie! maar dan voel ik me zo arrogant wat moet hij daar nu weer mee xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Een cd van een band die hij heel goed vond? Of een Free-record shop bon, zodat hi daar zelf wat kan uitzoeken? (: of een film?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 21:17 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.