• heey,,
    ik wil men eerste quizz gaan maken.
    Maar ik heb nog geen idee als je een idee hebt wat me leuk lijkt kom je zowiezo bij de hoofdrollen!!
    en een naam heb ik dan ook nodig.
    Dus zouden jullie me asjeblief kunnen helpen.


    X. Demi



    MENSEN IK HEB AL EEN IDEE


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ey .. x3

    ik sal ff wat voor je bedenken...

    mis. iets wat er nog niet is x3 x3 maar dan moek ff heel goed nadenke x3


    We can only learn to love by loving.

    Ey .. x3

    ik sal ff wat voor je bedenken...

    mis. iets wat er nog niet is x3 x3 maar dan moek ff heel goed nadenke x3



    dankje lieford


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    (...)

    dankje lieford



    whiie ik is lief x3 gheghe x3

    ff denke..

    god ff inspiloos x3 denk denk x3 oeff.. x3
    IDEETJE

    x3 ;;
    iets over een dief x3 fzo die in gaat breken by th maar dan betrapt word x3 gheghe fzo beetje dom idee mr goe x3


    We can only learn to love by loving.

    ik vind dat niiet zo plezant daarover srry

    X. Demi


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    niemand meer??....


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik weet niet of het goed is hoor, maar;
    De hoofdpersoon heeft als werk dat hij concerten etc moet regelen. Zij krijgt de taak om TH te regelen voor het concert en een leuke nieuwe act. Na veel gezeik en gezeur besluiten ze toch om te komen en jij moet hun peroonlijk allerlei dingen nog uitleggen. Jij bent zelf ook niet zo oud en klikt het dus wel met de jongens, zelfs een beetje te goed met één van hun. Toch laat je je stiekeme gevoelens links liggen, want je wilt je vriendje (waarmee je al ruim 2 jaar hebt) niet bedriegen.

    Is dit misschien een goed idee?


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Ik weet niet of het goed is hoor, maar;
    De hoofdpersoon heeft als werk dat hij concerten etc moet regelen. Zij krijgt de taak om TH te regelen voor het concert en een leuke nieuwe act. Na veel gezeik en gezeur besluiten ze toch om te komen en jij moet hun peroonlijk allerlei dingen nog uitleggen. Jij bent zelf ook niet zo oud en klikt het dus wel met de jongens, zelfs een beetje te goed met één van hun. Toch laat je je stiekeme gevoelens links liggen, want je wilt je vriendje (waarmee je al ruim 2 jaar hebt) niet bedriegen.

    Is dit misschien een goed idee?


    srry maar ik ben net zelf op een idee gekomen

    Xx demi


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Owkey


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote