• Jamie Sullivan is een meisje dat niet al te populaire is bij haar school genoten. Ze heeft geen vrienden maar dat zegt haar niets. Haar leven was perfect tot als er een jongen gestraft word voor een misgelopen grap. Hij moet bijles geven elke zaterdag, de onderhoudsploeg helpen en deelnemen aan een schooltoneelstuk. De jongen heeft hulp nodig met het oefenen en onthouden van teksten en vraagt hulp aan Jamie die ook meedoet aan het toneelstuk. Zij wil hem wel helpen onder de voorwaarde dat hij niet verliefd op haar wordt. Op school blijft de jongen met zijn vrienden Jamie echter treiteren. Uiteindelijk gaan de twee toch verliefd op elkaar worden onder het zeer bezorgde oog van haar vader, dominee Sullivan waarna Jamie na een tijdje open kaart met hem moet spelen door hem te vertellen dat ze leukemie heeft. De jongen helpt haar met het verwezelijken van de dingen die ze nog gedaan wil hebben in haar leven. Hij vraagt haar ook ten huwelijk en ze trouwen in het kerkje van het geboortedorp van Jamie's overleden moeder, haar grootste wens.




    Moet ik er een serie over maken, het is de trailer van mijn favo film! de jongen moet iemand van TH worden als je een idee hebt wie zeg het me dan??

    Momenteel is de stand

    Tom 4
    Bill 1
    Gustav 4
    Georg 1


    Nieuwe ronde

    Tom 4
    Gustav 4


    Gustav! +deel 1 is er zo.x3


    *He's the one.

    gustav

    Vraagke, is dat gebaseerd op een boek? Die uhmm Voor ik doodga ofzoiets heet :P

    Ik zou een verhaal over Gustav of Georg maken want over Bill en Tom zijn er al veel :P

    En jaah maak er maar een serie over ^^

    Bill<3


    Lalalalalalalala.

    Vraagke, is dat gebaseerd op een boek? Die uhmm Voor ik doodga ofzoiets heet :P

    Ik zou een verhaal over Gustav of Georg maken want over Bill en Tom zijn er al veel :P

    En jaah maak er maar een serie over ^^


    het gaat over mijn favo film A walk To Remember


    *He's the one.

    ja! en dan gustav;)


    i like cookies :Y)

    Ja maak er een serie over!! Ik zou voor Tom gaan, ik vind hem persoonlijk wel goed bij die rol passen op de een of andere manier! (Y)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    aah owkay want daar is ook een boek over over wat jij hier nu schrijft ^^

    Gustav !!


    What's wrong whit loving someone?

    Ja leuk doen,! Ik ga voor TOM!=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    Tom!!!<3333

    Nog??


    *He's the one.

    gustavvvvvvvvvvvvv

    gustavvvvvvvvvvvvv


    Je stemde al KIP8! ik bn mss Bland maar zo dom bn ik ook niet xD


    *He's the one.

    TOM TOM TOM


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jij stemde ook al -_-'


    *He's the one.