• Weet jij echt van die grappen die zó droog zijn dat niemand lacht en jij wel? Zet ze hier neer!

    Wat is het verschil tussen een gabber en een schaap?
    Als een gabber geschoren is, heeft hij status. Als een schaap geschoren is, heeft ze het koud.
    *drum*
    *hahahahahahahaha*
    Zie ik een zwerver uit een vuilnisbak eten. Dus ik zeg tegen hem: "Doe je dat thuis ook?"
    *drum*
    *hahahahahahahaha*


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Wat is de voornaam van E.T.?





    Jolanda. (nerd)


    blame the bully.

    De conducteur vraagt in de trein:
    “Wie heeft er 10 briefjes van 500 euro verloren met een elastiekje eromheen?”
    Alle reizigers steken hun hand op.
    Zegt de conducteur: “Ik heb net het elastiekje gevonden”

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 20:24 ]


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    Chill schreef:
    Wat is het als je een groen balletje tegen de muur gooit en bij de buren gaat de telefoon?

    - Toeval.


    Er waren eens 2 pinguïns op een berg. Zegt de ene tegen de andere; Mag ik je duwen? Zegt de andere; Neen.


    Whaha! x'D
    Die eerst vond ik het grappigst, maar toch lig ik nu door die tweede helemààl strijk! =D


    You'll never dream alone. <3

    Drie zwervers liggen naast mekaar te slapen in een portiek. Op een goede dag worden ze wakker. Zwerver 1 zegt: 'Ik heb me nog eens wat raars gedroomd. Ik droomde dat ik werd afgetrokken.' Zwerver 2 zei: 'Wat raar, ik ook.' De zwerver die in het midden lag: 'Ik droomde dat ik ging skieen.'


    No growth of the heart is ever a waste

    het is wit en het ontploft ...

    BOEMKOOL :'D

    --' xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Aurelia schreef:
    Drie zwervers liggen naast mekaar te slapen in een portiek. Op een goede dag worden ze wakker. Zwerver 1 zegt: 'Ik heb me nog eens wat raars gedroomd. Ik droomde dat ik werd afgetrokken.' Zwerver 2 zei: 'Wat raar, ik ook.' De zwerver die in het midden lag: 'Ik droomde dat ik ging skieen.'

    Geweldig! x'D


    Voorkom een kater, blijf dronken.