• Het is toegestaan. ^^

    Vandaag was de dag dat ik mijn nieuwe auto zou gaan ophalen. Heel spannend enzo en ik natuurlijk heel zenuwachtig. Ik ben iemand die dingen in het vooral aanvoelt en duwde het nare gevoel weg -> het waren zenuwen. (Dacht ik)
    Toch vanochtend met mijn vader en moeder naar een garage geweest en een ''nieuwe'' auto gekocht. Alles goed en wel en ik gelijk door naar mijn werk. Helaas.

    Ik liet mijn lichten aan.

    Dus de accu leeg.

    In paniek bel ik mijn moeder op en heel gelukkig was mijn vader al eerder thuis. Dus mijn moeder vader en twee broertje naar me toegaan en proberen de auto te duwen. Wil dat natuurlijk niet. -.- Helaas konden we de auto niet slepen want er zat niet zo'n ding op. Mijn vader dus aanbellen bij een random huis en om een startkabel vragen. uiteindelijk zijn we door gewezen naar een hele aardige man en vrouw die er één hadden en ons wilden helpen. Hele buurt keek bijna door de ramen en ik heb me nog nooit zo erg geschaamd. :-D
    Gelukkig ben ik nu weer thuis, maar de koppeling maakt een vreemd geluid. Omdat het een tweedehands auto is, weten wen nu niet of de koppeling nu versleten is of het komt door het aanduwen. Morgenochtend dus maar naar de garage terug en hopen dat hij het kan fiksen. Of het wordt toch een andere auto.

    Zo. Nu mogen jullie me uitlachen. Tip van vandaag: Altijd je lichten uitdoen en vooral na gaan denken als je een piep hoort, als je de autodeur opendoet. (Ook al heb je haast) ^^

    En gelukkig zijn er mensen die je altijd willen helpen. uiteindelijk door drie gezinnen geholpen, die kwamen kijken (Mannen) of ze ook konden helpen. Hehe. Oeps.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 19:57 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ahh, wat rot zeg! Maar, je bent heus niet de eerste die het doet. Mijn ma heeft ons ook wel 'ns op de parkeerplaats van een of ander random park laten stranden omdat ze de lichten vergeten uit was te doen. :'D

    Ja, toch maar even terug. Koppelingen zijn rotdingen hoor, mijn autotje (waar ik nu nog niet in mag rijden) heeft ook wat probleempjes, ondanks dat dit een nieuwe is. Blijft kut schakelen. In ieder geval veel succes, en bedankt voor de tip. Dit gaat mij ook vast en zeker overkomen, haha.


    The truth is out there.

    Ik vind het nog best wel sneu voor je dat het al meteen foutliep.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Hawke schreef:
    Ahh, wat rot zeg! Maar, je bent heus niet de eerste die het doet. Mijn ma heeft ons ook wel 'ns op de parkeerplaats van een of ander random park laten stranden omdat ze de lichten vergeten uit was te doen. :'D

    Ja, toch maar even terug. Koppelingen zijn rotdingen hoor, mijn autotje (waar ik nu nog niet in mag rijden) heeft ook wat probleempjes, ondanks dat dit een nieuwe is. Blijft kut schakelen. In ieder geval veel succes, en bedankt voor de tip. Dit gaat mij ook vast en zeker overkomen, haha.


    Dat is juist her rare. Vanochtend maakte de koppeling nog helemaal geen geluid. Ach, we gaan het morgenochtend gewoon gelijk bij de garage langs. Heel grappig dat je nu pas hoort hoeveel mensen dit hebben meegemaakt. En mijn vader en broertjes me goed uitlachen. Ze zitten al de hele avond grapjes te maken. Haha. Gelukkig kan ik nu weer meelachen. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ahw, wat vervelen, kan iedereen overkomen. Ik hoop dat je auto nog te redden is...


    i wanna die with you once or twice.

    Haha och wat sneu :P


    Sarah = ongewoon sexy

    Scribe schreef:
    (...)

    Dat is juist her rare. Vanochtend maakte de koppeling nog helemaal geen geluid. Ach, we gaan het morgenochtend gewoon gelijk bij de garage langs. Heel grappig dat je nu pas hoort hoeveel mensen dit hebben meegemaakt. En mijn vader en broertjes me goed uitlachen. Ze zitten al de hele avond grapjes te maken. Haha. Gelukkig kan ik nu weer meelachen. ^^


    Ja later ga je hier nog steeds om lachen. Het had mij kunnen zijn, dat soort stunts heb ik ook altijd. :'D
    Hmm, hopen dat er niks ernstigs/duurs aan de hand is. Zou jammer zijn.


    The truth is out there.

    Ah, gelukkig ben je toch thuis gekomen, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Ahahaha that happened to me. Twice *.*
    Dan zou je denken dat je 't na de eerste keer wel hebt geleerd TROLOLO.


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    Ahahaha that happened to me. Twice *.*
    Dan zou je denken dat je 't na de eerste keer wel hebt geleerd TROLOLO.


    Twee keer?! Jeetje. Hoop niet dat het mij nog een keer overkomt. Haha


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lichten vergeten uitdoen kan iedereen overkomen. ^^ Hopelijk komt het nog goed met je je auto.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ghehe, good job, Tial. x)
    Maar hopelijk heb je ervan geleerd, zoals dat ik geleerd heb altijd de autosleutel mee de auto uit te nemen voordat ik 'm op slot doe met de sleutel er nog in. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als het je geruststeld, de eerste keer dat ik in de nieuwe auto van mijn beste vriendin meereed eindigde we met de groep bij een Duitse garage terwijl we geen van allen ook maar een woord Duits spraken of verstonden(gelukkig kwamen toen toevallig net onze ouders langsrijden)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ai ai
    We reden met 4 collega's een uur, maar halverwege de route reden we door de botlek tunnel, als je in de tunnel rijd moet je je lichten aansteken. Je raad het al.. De driver vergat zijn lichten waardoor we na 12 uren werken zonder accu zaten. Nou ja blijkbaar door duwen en rondrijden lukte het uitendelijk de auto aan de praat te krijgen. Was wel om 4 uur in de ochtend... hihi.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben na het tanken een keertje weggereden zonder de dop er weer op te draaien en het klepje dicht te doen...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik ben na het tanken een keertje weggereden zonder de dop er weer op te draaien en het klepje dicht te doen...


    Dat is echt heel zonde van je geld geweest. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!