• Ja. Ik heb dat best wel erg enzo.
    In ieder geval wil ik gaan afvallen, maar het punt is.. Ik sport 11 uur in de week ofzo. Langer misschien, maar dat komt omdat ik op school een Sportprofiel heb gekozen. Nou ja, die uitleg boeit niet. Ik heb een goede conditie en als ik heb getraind voor hockey [/doe ik sinds mn 7e] ben ik afgevallen, maar als m'n moeder boven is of niet thuis is, vreet ik een halve zak chips leeg, en nog een zootje kitkatten en weet ik het allemaal.

    Ik heb nu een t-shirt met lange mouwen aan, maar ik heb hier echt heel hele dikke buik in. Misschien valt het niet zo op aangezien ik best wel hele dikke borsten heb voor mijn leeftijd, maar toch voel ik me er niet prettig bij.

    Ik was degene in mijn vriendengroep die altijd zei 'Wees blij met wie je bent. Ik ben ook wat dikker, nouen', maar nu ben ik er onzeker over.

    Heeft iemand goede tips om af te vallen of zo. Ik wil maar 5 kilo afvallen, of 3/4 kilo, dat is genoeg voor mij. Maar ik wil voorkomen dat ik zoveel ga eten en dan het avondeten laat staan. Althans, voor een groot deel.

    Het Sonja Bakker-geval helpt niet, dat mens vult haar zakken wel maar ik vind dat het niet helpt.

    Ik wil ook niet 45 kilo wegen, dat hoeft ook weer niet. Gewoon, weer naar de 50 toe, of zo.

    Hartstikke bedankt als je me wilt helpen, want ik vind het best wel klote dat ik zo'n dik buikje heb. Het is mijn moeder ook opgevallen, en ja, het is best wel kut om het van anderen ook te horen.

    Bedankt in ieder geval. :'D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 12:40 ]


    -

    Wat is je lengte?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Wat is je lengte?


    1 meter 55 ><


    -

    Weer naar de 50 toe?
    Alsjeblieft, ik weeg nu 64 kg ><


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    Weer naar de 50 toe?
    Alsjeblieft, ik weeg nu 64 kg ><


    Hoe bedoel je?
    Ik weeg 56 namelijk. ¬¬


    -

    Nou als ik mijn biologie boek mnag geloven moet je goed sporten, gewoon de aanbevolen hoeveelheden eten en geen tussendoortjes.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 15:17 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb je enig idee hoe goed je nu op gewicht bent? Helemaal als je je bedenkt dat je lichaam binnen nu en twee jaar weer helemaal gaat veranderen. Begin pas met afvallen als je extreem overgewicht hebt of als je uitgegroeit bent. Ik was vroeger ook dik, en dat is nu allemaal weg. Mede door mijn ziekte, maar ook door de veranderingen in mijn lichaam.

    Maak je er niet te druk om en geef je lichaam eerst de kans om het zelf te fixen. Wie weet wat je lichaam nog gaat doen in de komende jaren.


    Bored.

    agree with DarkPassion ;]


    It's not the same without you.

    Ik ben het eens met Dark. Je bent nog maar 12 en daarbij komt dat je helemaal niet zo'n verkeerd gewicht hebt voor je lengte. Je zit nog in de groei & dat duurt ook nog wel even, dus ik zou wachten met afvallen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ben 1,82 en weeg 75 dus weetje een rolletje meer is niet nodig..;)


    Some angels have no wings.

    Ja, weetje ik herken mij zo zeer in dat verhaal van jou.

    Als je lang bent,heb je je lengte al mee. En,bij vesten zie je een buik minder =]

    Ik ben trouwens te vreden over mezelf. Ik ben te dik volgens de dokter maar ik vind mezelf totaal NIET te dik.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Je hebt geen overgewicht, lieverd (:

    Vleermuisjeh schreef:
    ik ben 1,82 en weeg 75 dus weetje een rolletje meer is niet nodig..;)

    Uhu,ik ook. Ik ben 1.80 en weeg 70.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Weetje ik ben blij met mijn vetpack en mijn geweldige kont :D I lovem e lichaam(L)


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    Weetje ik ben blij met mijn vetpack en mijn geweldige kont :D I lovem e lichaam(L)

    Het kan heel lang duren voordat je je eigen lichaam geaccepteerd hebt.
    Ik heb een klein deel al geaccepteerd, nu nog het andere. (krul)