• Zie: HIER

    Hou DIT topic goed in de gaten,
    want wij van THH hebben uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er DONDERDAG DUS GROOT Tokio Hotel nieuws naar buiten komt!

    Opletten dus! ;D

    En geloof me, jullie gaan het heel leuk vinden! :D

    Voor de duidelijkheid:
    Wij kregen de opdracht dit te verspreiden en zouden vandaag het nieuws moeten ontvangen.
    Dat zij zich niet aan hun afspraken houden is niet onze schuld.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 13:22 ]

    Nou, mij kun je niet meer wijsmaken dat ze hier ''gewoon'' een concert gaan geven in NL. Dan houden ze het toch niet zo geheim? Zo denk ik dan weer.
    Nou, it's enough, ik kijk morgen wel weer. 'k ga slapen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Godver, ik vind dat laatste van Karin echt stom. Als ik hun een TH cd kadi doe vermoorde ze me!


    -

    't gaat mij er gewoon weer om dat ze nu weer met cadeau's gaat lopen smijten die ze van universal krijgt en die ze ons altijd onthouden.
    Dat + al het gezeik, maakt echt dat ik even heel erg chaggie ben.

    Ik ben blij dat ze bij ons in België komen optreden maar vind het wel erg voor jullie nl's dat jullie nog steeds niets weten en dat karin zo achterlijk doet


    I need you like a heart needs a beat

    Cherished schreef:
    't gaat mij er gewoon weer om dat ze nu weer met cadeau's gaat lopen smijten die ze van universal krijgt en die ze ons altijd onthouden.
    Dat + al het gezeik, maakt echt dat ik even heel erg chaggie ben.

    Hoe bedoel je en 'die ze ons altijd onthouden'


    I need you like a heart needs a beat

    Cherished schreef:
    't gaat mij er gewoon weer om dat ze nu weer met cadeau's gaat lopen smijten die ze van universal krijgt en die ze ons altijd onthouden.
    Dat + al het gezeik, maakt echt dat ik even heel erg chaggie ben.

    WTF! Dat wist ik niet! O.o


    -

    Oh wij krijgen dat nooit, en zij wel.
    Leuk he. Omdat zij 'meer promotie doet' door middel van stoepkrijten enzo.
    Very nice.
    [/echt pissed]

    Cherished schreef:
    Oh wij krijgen dat nooit, en zij wel.
    Leuk he. Omdat zij 'meer promotie doet' door middel van stoepkrijten enzo.
    Very nice.
    [/echt pissed]

    Gaan wij ook stome acties verzinnen?^^


    -

    Cherished schreef:
    Oh wij krijgen dat nooit, en zij wel.
    Leuk he. Omdat zij 'meer promotie doet' door middel van stoepkrijten enzo.
    Very nice.
    [/echt pissed]
    Ah nu snap ik het -traagvanbegrip-
    Ik heb het je al gezegt een actie met stoepkrijt hoe onozel is dat wel niet?!
    Jullie doen meer voor TH en zijn teminste serieus en geen kinderachtige geobserdeerde Bill verslaafde dertiger.

    Dus ik vind het smerig dat jullie niks krijgen jullie doen toch véél meer voor TH.


    I need you like a heart needs a beat

    Nee.
    Wil je nog wat 'grappigs' horen?
    Dit nieuws sowieso hadden wij al een half uur voor Karin op de Hyve gepost, maar zij verwijderde het 'per ongeluk' omdat ze niet snapte waar het over ging, en ons niet vertrouwde. Toen zij het berichtje las heeft ze ons een bericht gestuurd met haar excuses, waarop wij het weer gepost hebben.
    En guess what, dat verwijderde ze weer en verving ze door haar eigen bericht.

    Het begon dus sowieso al lekker.
    En dan vooral vol houden dat het 'per ongeluk' ging.
    Right, je checkt sowieso altijd eerst je inbox, en die tweede keer wist ze er al van.

    Ik vind best dat mensen mogen weten dat het zo gegaan is >.<
    [/moest eruit]

    ForeverNow schreef:
    (...)Ah nu snap ik het -traagvanbegrip-
    Ik heb het je al gezegt een actie met stoepkrijt hoe onozel is dat wel niet?!
    Jullie doen meer voor TH en zijn teminste serieus en geen kinderachtige geobserdeerde Bill verslaafde dertiger.

    Dus ik vind het smerig dat jullie niks krijgen jullie doen toch véél meer voor TH.

    Ja dat vinden wij ook al tijden.
    Maarja wij zijn niet zó oud, en dus niet zo belangrijk in de ogen van sommige.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 23:15 ]

    Cherished schreef:
    Nee.
    Wil je nog wat 'grappigs' horen?
    Dit nieuws sowieso hadden wij al een half uur voor Karin op de Hyve gepost, maar zij verwijderde het 'per ongeluk' omdat ze niet snapte waar het over ging, en ons niet vertrouwde. Toen zij het berichtje las heeft ze ons een bericht gestuurd met haar excuses, waarop wij het weer gepost hebben.
    En guess what, dat verwijderde ze weer en verving ze door haar eigen bericht.

    Het begon dus sowieso al lekker.
    En dan vooral vol houden dat het 'per ongeluk' ging.
    Right, je checkt sowieso altijd eerst je inbox, en die tweede keer wist ze er al van.

    Ik vind best dat mensen mogen weten dat het zo gegaan is >.<
    [/moest eruit]


    Een bitch dat is ze!
    Ze wil gewoon met alle eer gaan lopen!


    I need you like a heart needs a beat

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja dat vinden wij ook al tijden.
    Maarja wij zijn niet zó oud, en dus niet zo belangrijk in de ogen van sommige.
    Dat slaat toch op niets.
    Dikke bulshit!
    Jij bent dan wel jonger maar je staat tenminste met je beide voeten op de grond.Je hebt geen obsessie voor Bill en verzint geen onozele actie's

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 23:17 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zei toch al eerder dat ik het ongelovelijk vond hoe vuil zij het speelt.
    Dat was mede daarom.

    Cherished schreef:
    Nee.
    Wil je nog wat 'grappigs' horen?
    Dit nieuws sowieso hadden wij al een half uur voor Karin op de Hyve gepost, maar zij verwijderde het 'per ongeluk' omdat ze niet snapte waar het over ging, en ons niet vertrouwde. Toen zij het berichtje las heeft ze ons een bericht gestuurd met haar excuses, waarop wij het weer gepost hebben.
    En guess what, dat verwijderde ze weer en verving ze door haar eigen bericht.

    Het begon dus sowieso al lekker.
    En dan vooral vol houden dat het 'per ongeluk' ging.
    Right, je checkt sowieso altijd eerst je inbox, en die tweede keer wist ze er al van.

    Ik vind best dat mensen mogen weten dat het zo gegaan is >.<
    [/moest eruit]


    Damn wat een dom wijf!
    Echt als ik jou was had ik haar al lang een klap verkocht :X


    dream, dare, fly!