• Zie: HIER

    Hou DIT topic goed in de gaten,
    want wij van THH hebben uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er DONDERDAG DUS GROOT Tokio Hotel nieuws naar buiten komt!

    Opletten dus! ;D

    En geloof me, jullie gaan het heel leuk vinden! :D

    Voor de duidelijkheid:
    Wij kregen de opdracht dit te verspreiden en zouden vandaag het nieuws moeten ontvangen.
    Dat zij zich niet aan hun afspraken houden is niet onze schuld.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 13:22 ]

    weet ik veel wanneer ik ga slapen zit bij een vriendin in Amsterdam x] :D

    Ik had gehoopt dat het om 10 uur zou komen, maar helaas... :P
    Ik ga slapen, voor zover dat wil gaan lukken, en dat hoop ik het morgen ergens te zien. ;)

    Mensen die wel opblijven: Succes!!


    Träume sind wirklich!!

    de views op dit topic lopen elke keer op!


    rules don't stop me

    Ik heb net het beeeeesssteee nieuws van th vernomen, ik denk toch dat het dat is ;$ Kheb daarnet vernomen dat ze naar vorstnationaaal komen op 25-10, naja ik hoop dat dathet nieuws was, anders loop ik achter ;$


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    Ik heb net het beeeeesssteee nieuws van th vernomen, ik denk toch dat het dat is ;$ Kheb daarnet vernomen dat ze naar vorstnationaaal komen op 25-10, naja ik hoop dat dathet nieuws was, anders loop ik achter ;$

    Je loopt achter! :Y)


    -

    katrnaSOUNDS schreef:
    Ik heb net het beeeeesssteee nieuws van th vernomen, ik denk toch dat het dat is ;$ Kheb daarnet vernomen dat ze naar vorstnationaaal komen op 25-10, naja ik hoop dat dathet nieuws was, anders loop ik achter ;$
    Dat is al oud nieuws,je loopt dus achter:Y)


    I need you like a heart needs a beat

    Er is een edit geplaatst door karin, ik zal 'm even hier plaatsen;

    EDIT VAN WOENSDAGAVOND 22:00 UUR
    Lieve mensen,

    net als jullie heb ik vandaag aan de computer gekluisterd gezeten om elke 5 minuten te checken of het grote nieuws dat we zouden krijgen er al was. En net als jullie baalde ik elke keer als er weer niks was.

    Okee, een concert in Brussel is zeker leuk, maar natuurlijk niet waar we op gehoopt hadden. Het nieuws zou toch vooral voor de Nederlandse fans zo geweldig zijn? Dan kan dat van Brussel toch niet alles zijn?
    Misschien hadden we beter in ons achterhoofd moeten houden dat "soon" in Tokio Hotel land iets anders betekent dan in de normale wereld. Maar van de andere kant: degene die ons vertelde dat er woensdag groot nieuws zou zijn is niet iemand die zomaar wat roept.

    Kortom: wij snappen ook niet waarom het zo lang duurt. En wij vinden het rot voor jullie. Daarom bij deze een kleine pleister op de wond om jullie toch iets te geven om over te stuiteren. Op woensdag, zoals beloofd!
    Zodra het echte grote nieuws alsnog komt, lees je dat natuurlijk ook op onze hyve! Maar tot die tijd alvast dit om je op te verheugen: http://thdutchstreetteam
    .hyves.nl/forum/3781094/IyBs/HUMANOID_BINGO/


    -

    Weet ik ja.
    Ook echt dat laatste.
    [/sorry dat kan ik echt even níet hebben nu]

    Cherished schreef:
    Weet ik ja.
    Ook echt dat laatste.
    [/sorry dat kan ik echt even níet hebben nu]

    -@FJGOJ%!JOEIJTP-

    Prodigy schreef:
    (...)
    -@FJGOJ%!JOEIJTP-

    R4W8Y89489HRSGBWEUIET
    -scheld mee-

    Naaaaaaaah (N)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Junge, waar slaat dat laatste nou weer op? Alsof ik mijn familie echt een Tokio Hotel CD zou geven. Als ik dat doe, geven ze me een ram voor mn kop. x,x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Junge, waar slaat dat laatste nou weer op? Alsof ik mijn familie echt een Tokio Hotel CD zou geven. Als ik dat doe, geven ze me een ram voor mn kop. x,x

    Ja precies. :')

    Blondine schreef:
    Junge, waar slaat dat laatste nou weer op? Alsof ik mijn familie echt een Tokio Hotel CD zou geven. Als ik dat doe, geven ze me een ram voor mn kop. x,x


    hahahaha de mijne ook! ik geef gewoon de engelse versie aan mezelf kado want die heb ik nog nieet:9~

    omfg dat laatste slaat op niks!
    Je geeft je familie toch geen CD van TH kado.
    Dan geef je toch iets hélemaal anders.

    Sorry hoor maar die karin is echt lomp,er zijn gewoon geen woorden voor.Man toch hoe lomp moet je wel niet zijn om op zoon belachelijk idee te komen


    I need you like a heart needs a beat