• jaa, u hoort het misschien niet veel mensen zeggen, maar ik ben zo blij dat mijn ouders op scheiden staan, nadat ik mijn moeder al voor de honderste keer had gezegd dat ze vader nu eindelijk eens vaarwel moet zeggen, zei ze eindelijk 'dat zal niet lang meer duren' en jaa, ik haat mijn vader gewoon zo hard dat ik het totaal niet erg vind (; maar nu wil ik gewoon eens weten, zijn hier veel mensen die gescheiden ouders hebben, enzojaa, vond je dit beter, of wou je dat je ouders samen gebleven waren? (;


    It even took me by surprise

    Mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar en zijn al ongeveer 18 à 20 jaar getrouwd. Waar ik eigenlijk wel blij om ben.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn ouders zijn nog bij elkaar =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jah, mijn ouders zijn kort geleden gescheiden... nu woont m'n vader in groningen (waar ik op de een of andere manier helemaal geen moeite mee heb o.O ) -alleen heeft hij zijn naam op de brievenbus & zijn appartementsnaamkaartje enzo veranderd .. heel vaag, hij zegt dat het 'een grapje' van hem is :s o.O en volgens mij gaat hij 'vreemd'(nu niet meer dus) maar heeft hij daar niks over gezegd (hij gaat-als we bij hem zijn- op zaterdagavond 9 uur nog "even boodschappen doen" en dan komt hij met legen handen thuis...o.O...- en nu woon ik bij mn moeder in het 'oude' huis... we moeten verhuizen naar een veeeeeel minder huis; dit huis heeft zwembad&grote tuin& het is best wel een groot huis en we moeten verhuizen naar iets veel kleiners... =.=

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 22:06 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    OuttamyHead schreef:
    Mijn ouders zijn net gescheiden, waar ik heel erg blij mee ben!:D
    Wat?


    Your Butt is Mine!

    Ze zijn nog samen, gelukkig
    16 jaar getrouwd ^^


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    De mijne zijn net niét gescheiden. Mijn moeder stond op het punt om terug te gaan naar de Filipijnen en mijn kleine broertje met haar mee te nemen. Dat zag mijn vader helemaal niet zitten en heeft het allemaal terug goed kunnen maken. Natuurlijk was mijn moeder in het begin heel koppig en zei ze dat ze terug naar haar geboorteland zou gaan. Maar ik ben echt superblij dat alles weer goed gaat. Als mijn ouders zouden scheiden weet ik nu al dat ik één van mijn ouders voorgoed kwijt zou raken..


    You'll never dream alone. <3

    Mijn ouders ook ze waren 19 jaar getroud... Ik ben bij mijn vader gaan wonen en nu ben ik blij dat k vn me moeder af ben.. oowkal bemoeit ze zich nog met mijn leven -.-


    Life up to your own espectations

    De mijne zijn nog altijd bijelkaar, ik zou ook niet willen dat ze gaan scheiden ><


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Mijn ouders zijn nog bij elkaar, maar mijn pa wil scheiden ;'x en eigenlijk wil ook ik dat ze gaan scheiden, want ik ehh.. mag mijn ma niet zo :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Uit elkaar en blij toe.
    Mijn vader zie ik nooit, beter voor mij.
    En ik heb nu een geweldige stiefpa. ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    mijn ouders zijn gescheide!! vind ik beter want me moeder is een stomme @#$(*&^&*# ^^


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Decoy schreef:
    Mijne zijn nog bij elkaar.
    3 jaar geleden wouden ze bijna scheiden, dat wou ik niet. Gelukkig is het weer goed gekomen en zijn ze nog bij elkaar.


    when words fail, music speaks.