• Hoi mensen, ik zoek een titel voor mijn ongelooflijk cliché nieuwe verhaal. (Om weer een OP te schrijven)
    Het gaat over een meisje, genaamd Jasmijn, dat ontdekt dat ze superkrachten heeft en er wordt van haar verwacht dat ze die zal gebruiken tegen het "kwaad".
    Dit wil ze zelf in het begin echter niet.
    Nu wordt ze op een gegeven moment naar een soort school voor mensen met krachten gestuurd waar ze moet leren omgaan met die krachten. Maar dit hoeft in de titel niet duidelijk te zijn.

    Ik zocht naar een titel met een woordgrapje, of een woord waar één letter tussen haakjes staat zodat het twee woorden zijn. (Iets als "tra(i)nen of (s)pion. Nu past dit er beide niet bij.)
    Ik dacht even aan "Radioactive" omdat het waarschijnlijk een kracht is van Jasmijn (nu heb ik deze nog niet helemaal maar waarschijnlijk wordt het iets met radioactiviteit.

    Kunnen jullie me helpen?


    obsessive rage

    Misschien als titel gewoon "Jasmijn" ?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Radioactive klinkt cool!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Cibis schreef:
    Radioactive klinkt cool!

    En als je ook nog iets met die haakjes wil:
    (Radio)active
    Ze is actief neem ik aan... Maar zelf zou ik inderdaad gewoon Radioactive doen zonder die haakjes


    i wanna die with you once or twice.

    Jas(mijn)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."