• Ik heb dus vragen over de trein.

    Ik moet van Apeldoorn naar Amsterdam centraal.
    In Amersfoort moet ik overstappen.

    1. moet ik een kaartje voor Amsterdam centraal kopen.

    2. ik moet de trein naar Amersfoort overstappen naar de trein naar Amsterdam is het kaartje geldig.

    3. Staat het op de trein zelf waar de trein heen gaat.


    Dank je wel :D

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 19:09 ]

    Ik weet niets van de trein af, sorry ;x


    Only losers can act the way you do

    Als je een kaartje naar Amsterdam Centraal koopt, mag je zo'n beetje zelf uitmaken via welke trein je gaat, zolang je maar niet via de andere kant van het land gaat.
    Op de trein zelf staat de eindbestemming. Op het bord bij het perron hangt altijd een bord met de eerstvolgende trein die aankomt en daar staan alle tussenstations op.


    Your make-up is terrible

    1. Ik denk een kaartje Amsterdam Centraal
    2. Ja, het kaartje is geldig
    3. Nee, het staat normaal gezien op de trein, bij het einde van de wagon. Je kan het ook altijd aan de conducteur vragen


    Never run out of reasons to smile...

    Gewoon een kaartje naar Amsterdam. Het ligt aan de treinverbinding dat je moet overstappen, dus is dat kaartje nog geldig in Amersfoort.
    En ik weet niet hoe het bij jullie in Nederland zit, maar bij sommige treinen hier in België staat het wel op de treinen welke eindbestemming ze hebben.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 19:09 ]

    Oke bedankt want ik maakte me al zorgen over het feit dat ik niet in amsterdam zou uit komen x] hier mag van mij wel een slotje op:)

    ik ga nooit met de trein:O


    Stop holding me under and let me breathe.

    Oké, ik zet er een slotje op. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.