• Want ik ben net heel hard gevallen met de fiets en strakjes gaat het sneeuwen en dan moet ik morgen door de sneeuw met rijles en dan heb ik ook nog een zere knie en nu heb ik nog allemaal huiswerk en pfff zo van, zwaar leven.

    Hebben jullie nog iets om over te klagen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Auw, sterkte!
    Euh ja ik klaag over mezelf. Ik ben veel te lui.

    Ahw dat suckt .-.
    Mijn bff is al twee dagen ziek en vanavond komt ze met klassenuitje dus ook niet (cat)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 16:24 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ah, vervelend D: Hier schijnt prachtig de zon :'D!

    Ik had wat besteld bij bol (boek+ telefoonhoesje), maar mijn bestelling is zoek :c. Het boek wordt opnieuw verstuurd, maar de telefoonhoesje is van een externe verkoper. Daar moet ik maar weer contact mee opnemen....


    Seasons will change, but I shall remain

    Aw, wat jammer zeg. Hopelijk ga je morgen toch slagen! (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Sneeuw is toch leuk?

    Ik ben wel happy, het enige waar ik over zou kunnen klagen is het feit dat ik vanmorgen 1,5 uur heb moeten staan in de trein en daarna moest rennen voor mijn aansluiting


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja. Ben de hele week al ziek en ik heb gewoon te erge koppijn om m'n schoolboeken open te doen en voor m'n toetsweek te leren.oeps.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    KyloRen schreef:
    Auw, sterkte!
    Euh ja ik klaag over mezelf. Ik ben veel te lui.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Sterkte! Gaat t al iets beter met je knie?

    Ik heb mijn enkel vorige week gebroken (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Krull schreef:
    Sterkte! Gaat t al iets beter met je knie?

    Ja hoor, thanks voor het vragen! Morgen zal ie wel opgezwollen zijn.

    En nu lig ik lekker warm in bed met mijn favoriete boek, toch nog een goede afsluiter van de dag (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ach, rijden in de sneeuw kun je alleen maar van leren (:

    Ik heb al 10 dagen nauwelijks gegeten omdat mijn keel zo ontzettend pijn doet doordat de keelamandelen eruit zijn gehaald. Wat een verschrikkelijke operatie is dat, zeg.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Charbonneau schreef:
    Aw, wat jammer zeg. Hopelijk ga je morgen toch slagen! (bloos)


    Don't walk. Run, you sheep, run.