• OMYGOD. Dit is echt geweldig.
    kliiiik
    Vertaling:
    Man: En de Goldene Kamera in de categorie 'Best Music National' gaat naar...Tokio Hotel!!!

    Bill: *knuffel* Ja.
    Ehm, veel dank, we zijn blij dat we hier vanavond kunnen zijn, uhm...
    We hebben vanwege de Goldene Kamera eens nagedacht over de afgelopen 2,5 jaar en ik heb een paar notities gemaakt.

    Wat zeker is, is dat wij de 4 beste redenen zijn om geen kinderen te krijgen...
    En mijn kleine schattige broertje met z'n veel te grote broek
    Tom: *kijkt naar broek*

    Bill:...heeft in de eerste week na de release van Durch den Monsun al 25 meisjes geneukt.

    Zaal: Hahahahahaha

    Bill: Daarna zijn we samen hartstikke dronken geworden en zijn we uit de meeste hotels gekickt...
    Toen was er nog een opa die op ons had geschoten en werden we achtervolgd door het leger.
    Als gevolg heb ik mijn make-up nog eens aangedikt en heb op internet gezegd hoe vreselijk homo ik nou echt ben.
    Daarbij ben ik ook nog eens bijna dood gegaan aan anorexia...

    En ondanks alles, zijn we vanavond hier, en misschien wel vanwege dat alles.

    Zaal: *applaus*

    Bill: *denkt: YES! Geen leugens meer!* Onze dank gaat voor 100% uit naar onze Duitse fans, die er altijd voor ons geweest zijn. Misschien klink ik nu erg stom, maar zij hebben alles mogelijk gemaakt. Ook de dingen die buiten Duitsland gebeuren. Heel erg bedankt, jullie maken ons heel erg trots. Dankjewel.

    Ik viel van me stoel af van het lachen XD

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 17:09 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Geniaal!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    whaha die was echt goe ik lig hier gwn strijkxD

    anorexia? idergeval WAT EEN VERHAAL xD ik lig plat van mn stoel!!! maar ik moet nu de verf uit mn haar spoelen: het was weer een bruin geworden -.- en nu moet het weer zwart


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ZALUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG


    GO BILLY GO BILLY!!


    I changed.

    Geniaal. x)


    -

    xD


    If music be the food of love, play on!

    xD

    Muhahahahahahahaha^^
    Hij is HARD!! Love him(H)

    xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    haha! go billie! (yeah)


    Tears falling down because you break my heart...

    nja had ik al gezien, die was echt zo GEWELDIG :D


    Beeeeeeeesje :-)

    OMG! *Ligt nu haast op de grond van het lachen*, geweldig! Respect man!
    Xx.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Go Bill x)


    The soul needs autumn.

    GO BILL!!! GO BILL!!_O_
    Best Speetch Ever^^ xD (hoera)

    Ik had m al gezien, hij is geweldig:D
    LoveeIt(H)

    Go Bill Go Bill!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak