• Mijn moeder heeft sinds een jaar een nieuw lief en hij is drie weken geleden bij ons ingetrokken. Hij is een erg aardige man, maar zijn dochter is niet zo aardig Ik kon haar vroeger al niet uitstaan, maar verborg dat voor het geluk van mijn moeder, maar nu ze bij ons woont is het toch echt wel afschuwelijk. Ze is even oud als ik. Ze is arrogant, gemeen, lui en egoïstisch. Ik doe mijn best om aardig te zijn omdat het allemaal nieuw is voor haar, of haar te negeren maar zij doet oftewel alsof ik een soort van slaafje ben, oftewel of ik lucht ben. ik moet mijn kamer met haar delen tot de opslagkamer is opgeknapt en ik haat het. Ze heeft geen respect voor mij of mijn spullen, neust in mijn kasten en als ik haar ermee confronteer is ze de onschuld zelve. Ik heb er overlaatst iets over gezegd tegen mijn moeder, maar die zei dat ik begrip voor haar moest tonen omdat ze haar huis heeft achtergelaten en zich nog moet aanpassen, maar houdt er iemand misschien rekening mee dat ik mij ook moet aanpassen en zij het er niet veel gemakkelijker voor me maakt? Ze komt met alles weg, mijn computer laten crashen bijvoorbeeld (volgens mij deed ze dat met opzet) en ze noemt mijn hond altijd een waardeloos rotbeest en schopt hem weg als hij te dicht komt. En dan nog een van de ergste dingen: sinds ze wist wie mijn crush was begon ze continu met hem te flirten en sinds gisteren zijn ze een koppel. Zonet lag ze met hem te kussen op mijn eigen bed, en keek ze me tussendoor even zelfvoldaan aan. Wat moet ik doen? Ze maakt me gek!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 11:27 ]

    Kutwijf.. :3 Sorry, ik weet niet wat je hiermee moet, maar als ik jou was, ging ik het sowieso aan je crush vertellen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Pff, ik kan echt niet tegen zulke mensen. Ik vind dat zo... gemeen gewoon. Ik weet het niet.
    Dat je moeder zo reageert is aan de ene kant te begrijpen, maar ik vind het toch een beetje raar dat ze dan de kant kiest van je stiefzus. Maar ja, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen. (;
    Ik zou eigenlijk niet weten wat je nu moet doen, afwachten misschien? Of er nog een keer met je moeder over praten?
    Heel veel sterkte. ;s

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 11:38 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Wat een vuile bitch. In stukjes hakken en dat voeren aan de hond.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een k*twijf o.o
    Ik zou niet echt weten wat je zou moeten doen. Al zou ik de longen uit mijn lijf schreeuwen van woeden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Serieus?
    Als iemand mijn hond een trap zou verkopen, zou ik agressief worden en op die persoon staan inbeuken.
    Zulke dingen horen gewoonweg niet.
    En ik begrijp je frustratie als je zegt dat ze zulke dingen doet.
    Ik persoonlijk zou helemaal flippen als iemand in mijn kasten zit of met mijn crush op mijn bed ligt.
    Ugh, normaal gezien zou ik zoeken naar een oplossing maar aangezien ik op dat gebied te wraakzuchtig zou zijn, zwijg ik wel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OH MY GOD VAN WELKE PLANEET KOMT DAT MENS ???

    1. eens goed praten met dat mens (desnoods met je ouders erbij)
    2. eens goed praten met je ouders (desnoods met dat mens erbij)
    3. Raad zoeken bij je vrienden
    4. WRAAK nemen zoals haar confronteren met haar gedrag b.v. zelf in haar kasten neuzen en haar laptop laten crashen(Y)


    dreams come true, nightmares to

    Barnabas schreef:
    Wat een vuile bitch. In stukjes hakken en dat voeren aan de hond.


    Tijd voor koffie.

    Barnabas schreef:
    Wat een vuile bitch. In stukjes hakken en dat voeren aan de hond.


    Een betere oplossing kan ik ook niet vinden (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wat is zij een arrogant rotkind. -.-
    Misschien kun je nog eens met je moeder praten, ik bedoel ik snap haar mening ook wel, maar zoals je zei moet jij je ook aanpassen
    Ik zou haar gedrag in ieder geval niet pikken.
    Maargoed ik hoop voor je dat de opslagkamer snel klaar is! Sterkte

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:58 ]

    Barnabas schreef:
    Wat een vuile bitch. In stukjes hakken en dat voeren aan de hond.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Wow wat een kutkind :|
    Ik zou eens goed met haar praten, misschien is het een beetje eng. Maar je moet echt voor jezelf opkomen. Als ze niet luistert ga je nog een keer naar je moeder. Want die kan echt niet, je spullen niet met respect behandelen en met je crush zoenen. Volgens mij is dat kind gewoon een arrogante bitch, of ze is gewoon heel onzeker dat ze zo doet. Misschien kun je een keer een vriendin mee naar huis nemen, als je haar niet alleen durft aan te spreken. Dan kunnen jullie er samen wat van zeggen? Ik vind het echt niet kunnen, het is jouw huis en zij is er later bij gekomen en moet zich maar aanpassen en niet andersom, want jij doet heel erg je best. Heel veel sterkte. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dit gaat te ver. Oké, ik snap dat het moeilijk is je aan te passen, maar dit gaat ver over de grens. Ik zou echt nog een keer met haar of je moeder proberen te praten.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    O.o I would be soo pissed

    Dat doe je toch niet met iemands crush ?!


    If you're going to hell, keep going

    Ugh hatelijk. Wat erg dat ze je crush gewoon inpikt. Vreselijk gewoon. Ik zou er toch eens met je moeder over spreken. En als ze je er niet in steunt is het tenminste al een stuk last dat van je schouders is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    Wat een vuile bitch. In stukjes hakken en dat voeren aan de hond.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.