• ..want ik ben PO. Maar dan ook echt pissed off. Mijn laptop was een paar weken gecrasht dus ik hem weg brengen vorige week omdat mijn verhaal er op staat. Dus ik flipte em al. Zegt die gast 'Ja, je moet alles even op een USB stickje zetten en dan heb je meer geheugen en kan je um openen.' Dus ik doe braaf wat hij zegt. Thuis wil hij hem alweer niet openen dus ik weer met mijn laptop naar die man. Ik moest hem daar een nacht laten. Belt hij me net op; 'Je laptop is naar de filliesteinen -geenideehoejedatschrijft- en je kan je laptop net zo goed weg doen.' En blablabla. En nu heb ik zo van; Als er een moord is gepleegd en ze hebben bewijs nodig, kunnen die mensen ook in vet oude computers nog zitten rommelen. Dus die gast zorgt er maar voor dat hij mijn verhaal terug krijgt want ik betaal er ook voor. En nu denken jullie dat ik dat ding dan ook ergens anders op zou moeten slaan. Maar dat heb ik geprobeert en steeds als ik hem wou verturen naar mijn hotmail liep mijn laptop vast, dus dat had geen zin. Dus zeg maar dag tegen mijn verhaal.
    Kort samengevat; Ga vandaag niet tegen me zeuren, want ik ben nogal snel op mijn tenen getrapt ._.'

    Nog meer mensen die hun dag niet hebben? :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik heb mijndag wel o.o
    maar echt kud voor je


    We can only learn to love by loving.

    Ja, en dan te bedenken dat die laptop ook nog eens verotte duur was en gekregen heb van mijn broer ._.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Aaah dat vind ik echt kut voor je.
    Maar weet je niet uit je hoofd nog wat dingetjes van je verhaal? of je moet opschrijven voor je verhaal op papier, dan kan je t ook niet kwijtraken :')

    oh en gooi maar geen stoel door je raam, want anders raak je straks nog die man die met een hoge drukspuit voor je huis staat, (cat)

    Nja, als mijn laptop crasht ben ik ook al mijn verhalen kwijt. Dat suckt wel. Véél sterkte! Want laptop is handig en dat is niet leuk dat je nu alles kwijt bent oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat kut ;o
    En, ik heb vandaag nog geen pech gehad (:


    Never run out of reasons to smile...

    mijn dag is wel okee
    maar das idd super stom!
    x