• 110610 - 110710&voetbalblog.
    Zoals de meeste van jullie weten schrijven Rose en ik het verhaal 110610 - 110710.
    Het gaat hierover:

    Avery Castillo, een zeventien jarig meisje die op het internet haar eigen weblog bij houdt, maakt op een dag een verkeerde opmerking over een aantal voetballers die meedoen aan het WK. Via via komen de jongens hierachter en lezen haar opmerkingen. Ieder besluiten ze om contact met haar op te nemen om haar te laten weten dat dit absoluut niet waar is, maar Avery's mening staat vast. Om haar te laten zien dat het voetballen niet zo makkelijk is als dat het lijkt en dat haar opmerkingen erg onterecht waren, nemen ze haar mee naar het WK in Zuid-Afrika en tonen haar het WK vanuit hun ogen.

    Rose en ik hebben de blog uit deel 1 vertaald en op onze voetbalblog gezet.
    Nu gaan we hopen dat een voetballer dat leest en ons meeneemt naar het WK net als in het verhaal. (krul)(krul)(krul)

    dat wouden we dus kwijt. :9~


    Smiling but close to tears.

    Ik hoop voor jullie ook :3


    SLOAN.

    Laat me raden. Dat Ronaldo het leest? Haha. Nou succes alvast! =D Oh. ROBIN VAN PERSIE aka Pershoofd Als je dit leest, i'm your're biggest fan :') Haha. -plat-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    Laat me raden. Dat Ronaldo het leest? Haha. Nou succes alvast! =D Oh. ROBIN VAN PERSIE aka Pershoofd Als je dit leest, i'm your're biggest fan :') Haha. -plat-


    Ik hoop eigenlijk dat Ibi het leest. :9~


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Ik hoop eigenlijk dat Ibi het leest. :9~


    Ibi en Pershoofd dan. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    HAHAHA. Sam we gaan naar het WK :Y) Als Ronaldo dat leest en contact opneemt met mij -jaja mijn telefoonnummer- dan wejo, dan ga ik echt flauw vallen en vragen of ik mee mag haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    HAHAHAHA. Intelligentie, jongens. Dat is absoluut een geniaal idee. Quizlet word steeds slimmer. Nu hopen dat voetbalspelers het lezen.

    Ik mag mee dan hé! (nerd)(nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik mag mee dan hé! (nerd)(nerd)


    En ik ook! ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nee. (cat)
    Alleen mensen die hebben meegewerkt aan de blog.
    Argentina dus. (krul)
    grapje hoor. :9~


    Smiling but close to tears.

    Ik wil ook mee. Nah, ik zie het wel op tv. Het enige waar ik echt heen wil zijn de olympische spelen, een wedstrijd. :3


    SLOAN.

    Nee, alleen ik mag mee. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Stiekem kruip ik dan in een van jullie koffers (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik zou zooo gigantisch jaloers zijn :)

    Haha, maar dan moeten jullie net gaan doen alsof jullie geen fan zijn van voetbal. Of Ronaldo. is dat niet ee nbeetje lastig?


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Haha, maar dan moeten jullie net gaan doen alsof jullie geen fan zijn van voetbal. Of Ronaldo. is dat niet ee nbeetje lastig?


    Bij Ronaldo is dat niet zo moeilijk voor mij.
    Bij Villa of Torres kán het moeilijk worden. (krul)


    Smiling but close to tears.