• Ja er werd daarstraks gezegt dat dat in de vakantie is. Maar helaas voor de zuiderlingen in NL valt dat net buiten de vakantie. GVD! Ik mag dus niet spijbelen, sta ik dus helemaal achteraan en zie ik geen fuck op mijn 1e TH concert omdat ik klein ben! =.=


    -

    Cherished schreef:
    voordringen voor je leven.

    Dat is niet zo netjes hea, kan ik anders niet bij jou gaan staan? Zeggen dat we familie zijn? XD

    fantasie


    -

    Striflicious schreef:
    (...)Bijna nooit! O.o

    Ik krijg om de twee weken een nieuwe O.o


    Music is the new sex

    Wel, het concert in België is ook niet in de vakantie.
    En ik mag ook absoluut NIET spijbelen.. dus zie ook ik op mn eerste TH concert wss geen reet..
    En als ik al iets zie is het van een kilometer ver ofzo. JOY
    Whatever, ikkannietwachtentothetzoveris!!!!!
    Ooh, ik krijg net een ingeving.. mijn vriendin mag van 's morgens gaan wachten, dusz ik dring gwn voor tot bij haar, NÄH!!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 19:51 ]


    And the wheels just keep on spinnin'

    Gewoon voor dringen!

    Cherished schreef:
    voordringen voor je leven.
    Als iemand dat bij mij doet krijgt die toch een kopstoot tot aan de andere kant van de zaal :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja maar ik dring ook altijd voor. x]
    Enige tip die ik kan geven.
    En pas inderdaad op voor agressieve mensen ^
    :'D

    Striflicious schreef:
    (...)
    Dat is niet zo netjes hea, kan ik anders niet bij jou gaan staan? Zeggen dat we familie zijn? XD

    fantasie

    Nee dan beuken ze je zo de rij uit.

    Cherished schreef:
    Ja maar ik dring ook altijd voor. x]
    Enige tip die ik kan geven.
    En pas inderdaad op voor agressieve mensen ^
    :'D
    Scheelt dat als je klein bent, of juist heel groot dat ze dan niks durven te doen inderdaad :'D. Maar ik ben meestal niet zo lief :'DD Sorry :$:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Gewoon spijbelen.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Cherished schreef:
    (...)
    Nee dan beuken ze je zo de rij uit.

    Was ook grapje, ik ben niet iemand die echt voor gaat dringen. Zoiezo moet ik nog iemand vinden die met mij mee gaat.


    -

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Scheelt dat als je klein bent, of juist heel groot dat ze dan niks durven te doen inderdaad :'D. Maar ik ben meestal niet zo lief :'DD Sorry :$:Y)

    Whaha dat weet ik! XD

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 19:57 ]


    -

    Striflicious schreef:
    (...)
    Was ook grapje, ik ben niet iemand die echt voor gaat dringen. Zoiezo moet ik nog iemand vinden die met mij mee gaat.

    Neem anders gewoon zitplaatsen :)
    Zie je het gewoon goed en is 't geen stress enz.

    Cherished schreef:
    (...)
    Neem anders gewoon zitplaatsen :)
    Zie je het gewoon goed en is 't geen stress enz.
    Idd en no offence Anouk. Ik vind je een toffe meid, maar ik ken je. Jij gaat dat niet overleven als jij tussen al die meisjes staat. Je ziet genoeg. Bills kapsel is groot zat om zelfs van een halve kilometer nog te zien. En zowieso die zit plaatsen zijn niet slecht, en je gezondheid is toch wel belangerijker dan een paar van die jongers van hoogstens 20/30 meter afstand zien [/al vind jij dat misschien niet, maar oké je weet wat ik bedoel (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, want je moet wel echt beuken enzo :')
    En geen watje zijn en bv gewoon over mensen heen lopen als ze vallen :'DDD *kuch 14 juni kuch*
    [/bloed aan de paaaal

    Cherished schreef:
    Ja, want je moet wel echt beuken enzo :')
    En geen watje zijn en bv gewoon over mensen heen lopen als ze vallen :'DDD *kuch 14 juni kuch*
    [/bloed aan de paaaal
    Vergeet niet. Men gaat op je staan, om meer te kunnen zien :'D. Of je nou gevallen bent of niet, ze gaan toch wel op je staan :Y)


    Wie du mir, so ich dir.