• Ja er werd daarstraks gezegt dat dat in de vakantie is. Maar helaas voor de zuiderlingen in NL valt dat net buiten de vakantie. GVD! Ik mag dus niet spijbelen, sta ik dus helemaal achteraan en zie ik geen fuck op mijn 1e TH concert omdat ik klein ben! =.=


    -

    Ja inderdaad, ik liep ook, hetzij eerst per ongeluk, over mensen heen omdat ik niet anders kon:')
    Oke ik wilde ook wel naar voren :'D

    bij mn eerste TH concert mocht ik ook spijbelen van mn moeder omdat het in A'dam was en ik woon in R'dam xD

    Gewoon dr doorheen rammen??


    No growth of the heart is ever a waste

    Neem in ieder geval een kogelvrije vest mee en doe alsof je van de FBI bent om naar voren te komen.


    ok

    Ehm, in mijn agenda staat dat de voorjaarsvakantie voor alle regio's hetzelfde is? Of hebben jullie nog Carnaval?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nou en, achteraan staan is vet cool, minder last van de schreeuwfans enzo xD


    Life is hard and then we die

    WootCakex3 schreef:
    Dat is fock ;x
    Ik woon in het oosten en daar hebben we wel vakantie =D Daar ben ik wel erg blij mee, ik ga er al eerder heen met mijn bf <3

    Nou begrijp ik er helemaal geen bal meer van. Ik woon ook in het oosten [tegen de Duitse grens] en wij hebben geen vakantie O.O
    Edit: Laat ook maar, het klopt wel. Ik heb een week eerder vakantie, dus ik moet alsnog spijbelen verdorie.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 13:51 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oké laat maar, jullie hebben nog carnaval lees ik net. (':
    Ik wil er ook graag heen. Helaas is het in Ahoy, binnen dus. o.O
    Nouja, of je moet rammen voor je leven, of je neemt gewoon zitplaatsen, óf je spijbelt stiekem en zegt tegen je moeder dat je eerder uit bent.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dude, nachtbus for life vriend. (krul)
    Ik ga heerlijk rond 2 uur me op mijn gemaak douchen en aankleden en opmaken en spullen inpakken. Nikki the same.
    Dan zo rond half 5 de nachtbus nemen. Halte is voor mijn deur, letterlijk. En eindpunt is Zuidplein, mooier kan het niet.
    Deken meenemen tegen de kou.
    [/maakt mensen jaloers]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 13:54 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Vergeet niet. Men gaat op je staan, om meer te kunnen zien :'D. Of je nou gevallen bent of niet, ze gaan toch wel op je staan :Y)

    Je maakt iedereen bang met je enge verhalen :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik neem zitplek dan heb je al eenvaste plek geloof ik.. xD misschien handig?:P


    Nvt

    Jullie maken me bang! XD

    Maar ik ben niet iemand die je snel omver duwt, maar er gaat een vriendin mee die naar metal concerten gaat. Die zegt dat ze me naar voren krijgt en anders neem ik idd zit plaatsen.


    -

    Ik ga gwn na school derheen .

    Not.
    Mijn zus woont zo goed als om de hoek van Ahoy, en ik ging 04-03 ook naar TH. Maar wij vertrokken dus pas op het laatste moment want wij konden nog lekker wél eten enzo :Y). We kwamen daar pas aan toen er al superveel mensen binnen waren en we stonden nog niet superver van het podium af, en je kan van achteraan een heel end naar voren gaan want achter staan de ouders en de mensen die gewoon van het concert willen genieten zonder geplet te worden en de minder hysterische fans. Die laten je wel voor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zou niet gaan voordringen, want dat weet ik nog wel van 4 maart.. toen stond ik ver vooraan bij het podium niet helemaal vooraan bijna, maar toen probeerde ook iemand voor te dringen, en daar kwam een beetje erge ruzie van =O

    Ik zou dat ook niet pikken als iemand probeerd voor te dringen bij mij echt dan geef ik die gene toch een dreun.