• Dan moet je op deze poll stemmen.

    Hoe meer stemmen bij Duits, hoe meer kans we hebben dat Tokio Hotel ook degelijk Duits gaat zingen!

    Groetjes,
    Tokio Hotel Holland

    Prodigy schreef:
    Ik wil Duits. ._.

    Straks de BE fanclub maar even stalken, hahaha.

    Doen!
    Ik wil echt graag dat ze in BE duits gaan zingen =D


    I need you like a heart needs a beat

    En wat nou als ze gewoon eerste álle nummers in het Duits doen, en daarna nog een keer állemaal in het Engels.. (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Duits Duits Duits (L)


    Hij Heeft Mij Gehoord...

    Maar ze willen ons toch ook de engelse nummers laten horen en daar hebben ze ook hun best voor gedaan dus ik vind niet dat we hun mogen/kunnen dwingen tot het zingen in het duits :X

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 17:25 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    LotteLampje schreef:
    ik vind de engelse liedjes leuker ;D HAH!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ForeverNow schreef:
    Kan zoiets ook niet voor België?

    Ach, hier is het altijd Nederland, Nederland, Nederland op Quizlet. -en ontken het niet, want het is te duidelijk-

    NocteObscura schreef:
    (...)

    Van alles dat nu bekend is is NL het eerste land met een concert. :Y)

    Althans, dat dacht ik.


    Nee wij zijn het tweede land. Kijk maar bij de Dates op de officiele Tokio Hotel site ;].
    Dates.

    Ik kan Tokio Hotel sowieso al niet uitstaan. Maar als ik al moest kiezen tussen de Duitse of Engelse liedjes, doe dan maar de Engelse (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sensible schreef:
    (...)
    Ach, hier is het altijd Nederland, Nederland, Nederland op Quizlet. -en ontken het niet, want het is te duidelijk-

    Misschien omdat het door een Nederlander gemaakt is? Eerlijk gezegd zou ik het niet weten waarom het altijd maar Nederland is en volgens mij, valt dat best wel mee.

    Decoy schreef:
    Al ben ik geen fan ik zal wel stemmen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Duits fer sure.


    Life is hard and then we die

    Confused schreef:
    (...)
    Misschien omdat het door een Nederlander gemaakt is? Eerlijk gezegd zou ik het niet weten waarom het altijd maar Nederland is en volgens mij, valt dat best wel mee.

    Als je naar de stellingen kijkt, weet je genoeg ;] En er zit hier zeker ook ongeveer de helft Belgen. Maar oké, ontopic; Duits is beter.

    E-n-g-e-l-s. (baby)


    We'll never be as young as we are tonight

    Jammer voor de belgen.
    Sorry maar ik zie belgische beheersters van de fanclub hier niet posten, dus dat ligt echt aan ze zelf.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 23:51 ]