• Hyao!

    Ik heb sinds een anderhalve week blokjes en heb daar nu een probleem mee. :x

    Ik ga bij een vriendin slapen, maar telkens als ik eet, moet ik daarna met een speciale borstel alle restjes vantussen mijn tanden halen.
    Opzich geen probleem, maar ik kan dat toch moeilijk doen als ik daar ben?
    En op school kan ik dat ook nooit doen, dus ik vraag mij serieus af hoe jullie dat doen. :l

    En ja, je moet dat doen, want het is serieus geen zicht als er resten rond je blokjes hangen..
    x


    Is het trouwens normaal dat mijn tanden na een anderhalve week nog steeds pijn doen? :l

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 17:35 ]


    Let the Night embrace you

    Vraag 1:
    Je hoeft het niet perse altijd te doen. Dat zeiden ze bij mij ook, ik deed het niet en mijn tanden zijn niet rot of met witte randjes ofzo. Wel heel goed poetsen s'morgens en s'avonds. Als je er echt ongerust in bent kan je altijd proberen om de restjes er vantussen te 'zuigen' zeg maar (;
    Vraag 2:
    Het is normaal dat je tanden nog pijn doen, na een tijdje wordt je eraan gewend en dat gaat wel weg. Dat zal elke keer als je je beugel laat aanspannen pijn doen (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik deed dat eigenlijk nooit, want er bleven niet echt etensresten zitten. Of anders een klein spiegeltje meenemen en dat op het toilet doen. (in school?) en bij een vriendin kan je dat ook gerust doen hoor. En ja het is normaal dat je tanden nog pijn doen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb altijd zo'n klein borsteldingetje bij me maar die gebruik ik nooit. Bij mij gaat het meeste eten er wel uit en anders haal ik het met mijn tong weg.
    En ja, ik had na 3 week nog last. ;x


    when words fail, music speaks.

    Ik heb ook blokjes en dus ook zo'n tandenborstel :') nou het is niet zo'n probleem als je het één keer overslaat en met een gewone borstel poetst. Op school haal ik de restjes gewoon met mijn tong ertussen uit :x dat is misschien vies, maar minder erg dan de hele dag met kaas tussen je tandan te lopen :') neem voor bij je vriendin misschien een gewone tandenborstel mee (:


    All was well.

    Philadelphia schreef:
    Vraag 1:
    Je hoeft het niet perse altijd te doen. Dat zeiden ze bij mij ook, ik deed het niet en mijn tanden zijn niet rot of met witte randjes ofzo. Wel heel goed poetsen s'morgens en s'avonds. Als je er echt ongerust in bent kan je altijd proberen om de restjes er vantussen te 'zuigen' zeg maar (;
    Vraag 2:
    Het is normaal dat je tanden nog pijn doen, na een tijdje wordt je eraan gewend en dat gaat wel weg. Dat zal elke keer als je je beugel laat aanspannen pijn doen (:


    Ze heeft helemaal gelijk. Ik heb ook blokjes gehad. En wat Philadelphia zegt is helemaal waar. Je hoeft dat eigenlijk zowat helemaal niet te doen met dat borsteltje hoor ^^
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb ook blokjes, ik moet met soort van borsteltjes tussen mn blokjes poetsen. Naaa,, dat doe ik echt niet, heb ik echt egen zin in.
    En zezien er niks van : )


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Het probleem is vooral dat ik het er met mijn tong ook niet helemaal van tussen krijg. :'D

    Die blokjes staan op sommige plaatsen nogal dicht en schots tegen elkaar, waardoor mij dat niet lukt. :x


    Let the Night embrace you