• Als jij jouw eigen zelfverzonnen fantasie Catfish aflevering in elkaar mocht zetten, hoe zou die eruit zien? Ultiem (familie/vrienden) verraad? Een goede afloop? Een vechtpartij? Blijkt er een crimineel achter te zitten? Een duister verhaal? Een open einde? Hét liefdessprookje?

    Ik ben hier echt benieuwd naar hahaha.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Oeeeh I <3 Catfish!!! c:

    Ik denk dat ik verraad wil maar dan van ex - vrienden. Het lijkt me namelijk té awkward als familie het zou doen, vooral omdat ik niet zo grote familie heb :'D

    Vechtpartij ofc, cuz i'ma smack that bish en een slechte afloop; puur om mensen niet met een goede einde te bevredigen :Y) Ohja en duister, zodaat het net Criminal Minds lijkt mehehehe.

    HBU thooo ^^

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 12:34 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg hahahaha, geweldig idee!

    Ik ga hier nog even over nadenken haha (:


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Omg hahahaha, geweldig idee!

    Ik ga hier nog even over nadenken haha (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MT, ik wil dit graag lezen haha.
    Ik heb zelf geen idee, wel vind ik t filmpje van SIMGM over dat Nicki Minaj word gecafisht super grappig.

    het filmpje


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik houd echt van drama dus ik zou echt het ultieme verraad willen zien hahaha best wel erg. Hele chaos en zoveel mensen blijken dan in het complot te zitten en iedereen is gelinkt aan elkaar. Would love it


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    MT!

    Ik vind het wel zielig voor de mensen die denken dat ze met een echte bekendheid praten zoals die vent die helemaal gek was van Katy Perry,


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Standal schreef:
    Ik houd echt van drama dus ik zou echt het ultieme verraad willen zien hahaha best wel erg. Hele chaos en zoveel mensen blijken dan in het complot te zitten en iedereen is gelinkt aan elkaar. Would love it

    Precies dit :W


    Caution first, always.

    Nadat ze de catfish hebben gecontacteerd, besluit hij om in te stemmen met een afspraak. Als we op de plek aankomen, geven ze me het bevel dat ik m'n ogen moet sluiten. Ze zeggen: "Dit is de persoon die je heeft gecatfished." Ik doe m'n ogen open. Voor mij staat een spiegel. Ik ben de catfish.


    Heaven is a place that we all have

    Of of of heel gecompliceerd verhaal en dan blijkt Nev of Max de Catfish te zijn. Ooooh


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Of of of heel gecompliceerd verhaal en dan blijkt Nev of Max de Catfish te zijn. Ooooh


    Nav catfished Max (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De leukste afleveringen vind ik wanneer iedereen denkt van, "dit kan niet waar zijn", en dat het dan wel de echte persoon blijkt te zijn. Helaas maar zelden, maar dan zit ik wel te "awh-en" voor de televisie.
          En de mafste aflevering vond ik toch wel dat Nev voor de tweede keer gecatfisht was, net voordat/nadat Cleo geboren was. Wachtwoorden en al weggegeven, wat een nerd! (x


    Maar ik zou het stiekem wel leuk vinden als een beroemde acteur/actrice of zanger/zangeres zich voordoet als iemand anders, en dat die persoon dan later zegt, "ik ben (...)" en dat diegene het dan niet gelooft, maar het dan toch die artiest is.


    Episodes waarin familie of beste vrienden zich voordoen als iemand anders vind ik ook zo sick. Dat moet je toch niet willen? (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Een catfish verhaal over een meisje die op zoek is naar haar vermiste vader op het internet. Ze denkt dan dat ze haar vader tegen is gekomen maar als ze eenmaal meeten blijkt het haar broer te zijn, die ze 5 jaar lang niet meer heeft gezien of van gehoord. Haar broer neemt haar mee naar zijn huis. Als ze eenmaal binnen komen dan ziet ze dat zijn woonkamer helemaal onder geplakt is met kranten koppen en foto's. Haar broer draait zich naar haar toe en fluistert:

    ''Ik was al die tijd weg om de moordenaar van onze vader te kunnen vinden.''