• Want ik heb een volleybal wedstrijd die op 09:30 begint in Bedum(Groningen) En dan willen die mensen van me team dat ik klaarsta om 08:15 :O Dus dan ben ik vet moe!! Zijn er mensen die daar ook heen gaan om te volleyballen of om aan te moedigen? Want dan zouden we kunnen meeten.

    WIE MOET ER NOG MEER ZO VROEG OP? x.x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Vroeg op? Ik moet elke dag om 05.00u of 05.45u opstaan (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    EN ik kan niet slapen LALALALA


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben áltijd op zaterdag rond die tijd al aan het werk. Althans, ik ben dan rond half zeven/kwart zeven aanwezig. Dus om half zes, elke zaterdag, moet ik opstaan. :'D Daarom werk ik liever doordeweeks, want dan begin ik meestal om half 8 pas. Maar succes met die wedstrijd! 8D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    nee ik niet.. gelukkig (A)

    Iedere schooldag 6.15


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik moest ook altijd zo vroeg op om te volleyballen. Maar ik moet daar niet heen. Maar nu ik in de B's zit, moet ik ook wel eens 's avonds.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik moet op donderdag en vrijdag 6 uur altijd me bed uit x.x

    Ik moest om 8:30 op ^^


    Life is hard and then we die

    ik kon vandaag niet slapen en toen ben ik maar om 5 uur opgestaan en toen ik eindelijk weer in bed lach kon ik weer niet slapen elke keer door de hond die aar doet


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    awh arme jij. dan lig ik nog lekker in mijn warme bedje ;3

    suc6 met je wedstrijd


    I'm your biggest night mare

    Ik moest vorige week om 5.55h opstaan om mijn bus om 6.44h te halen en vervolgens mijn trein om 07.14h te halen en dan weer een bus op tijd te halen en zo op tijd op mijn stageplaats te komen.
    Om vervolgens 17.30h pas gedaan te hebben met stage en 19.00h thuis te komen.. om te eten, douchen en in bed te kruipen en dit de volgende dag weer te herhalen..

    Toen was ik echt op.. x)

    Met het zwemmen moest ik soms om 6u 's ochtends vertrekken. =/

    Ik moest gisteren om 5 uur op ;o

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 15:20 ]


    Never run out of reasons to smile...