• Als je een nieuwe story begint, je hebt een paar delen, en dan heb ik geen inspi meer x(
    Dat heb ik nu dus.
    Ik heb like 1 deel.(cat)


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    (...)
    Hoe kan jij dat dan?(cat)

    Ik luister muzieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek. Waar ik inspiratie van krijg :3
    Of ik ga gewoon een half uur naar mijn pa staren, en dan geeft die me een idee x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ik luister muzieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek. Waar ik inspiratie van krijg :3
    Of ik ga gewoon een half uur naar mijn pa staren, en dan geeft die me een idee x3

    Omg (x
    is jou pa nog steeds zo uhm niet dun? x3


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    (...)
    Omg (x
    is jou pa nog steeds zo uhm niet dun? x3

    Tss. (cat) ja x3 No way, dat mijn pa ooit zal afvallen. =3 Die vreet zich gewoon iedere dag vol, en als je hem weinig geeft word hij chaggi (nerd)
    En tssss, mijn meeste inspiratie krijg ik van dingen die mijn pa zegt. -De SA: the cd raped by Tom, dat idee gaf mijn pa me x3-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    soms jaa..x'D

    Dat heb ik bijna altijd. ;D

    altijd. Dan denk je 'dit word het!' en dan heb je een aantal delen en dan denk je: Hé shit dit is het NET niet. Ik lees altijd stories van anderen en maak dan een soort mengeling in mijn hoofd ;$


    Hope goes lost but never dies.

    consience schreef:
    Dat heb ik bijna altijd.

    Ik ook. ¬¬ Daarom zet ik m'n verhalen pas 1 voor 1 op Q wanneer ik ongeveer 10 of 20 delen heb. Dan heb ik tenminste een voorraad :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    soms.
    meestal.
    maar ik probeer het vol te houden. :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 15:37 ]

    Nee, meestal niet. Meestal zit ik echt met een heel verhaal in mijn hoofd. En als ik weet dat er niet veel zal komen kwa inspiratie maak ik er meestal bij voorbaad al een miniserie van ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat heb ik al heel lang.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat ik meestal doe is alles in grote lijnen opschrijven en een profiel van de karakters maken.

    bv:
    -Lijstje van de karakters-
    Naam: Miyavi Yuriziki
    Leeftijd: 13
    Karakter: Een ondeloofelijke bitch met veel te lange tenen.
    Uiterlijk: (Foto of beschrijving)

    Verhaal:
    Miyavi gaat op een mooie dag naar school waar ze een mysterieuze jongen leert kennen. Miyavi wilt hem beter leren kennen en op een dag als ze eindelijk met hem praat komt ze erachter dat hij een Alien is. Hij ontvoert haar naar een planeer waar alles omgekeerd is en blalblalba.

    Het verhaal dus gewoon kort samenvatten. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik heb dat dus altijd oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heb ik altijd zoooo IRRI
    maar ik heb mensen die me gaan pushen en ik heb nu eenmaal feel fantasy dus het komt vanzelf weer =)


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Bij mij valt dat wel mee n_n
    Maar ik typ eerst meestal een heel aantal delen in word, zodat ik tenminste al wat heb voordat ik het online zet...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik niet ik verzin dan een nieuw verhaal lijn. En je moet gewoon inspi opdoen. Lees een goed boek, of kijk op google en zoek op: waar gebeurde verhalen. Misschien??? Heb je daar wat aan?