• Nouja, ik ben een meisje van twaalf. Ik wil scene queen/emo worden(nouja nu kan ik nog niet echt zeggen dat ik het ben, en ben nogal jong, tzou nogal ego zijn om dat te zeggen ^-^). Nou in ieder geval zo'n scene queen haircut. Nou mijn ouders zijn super streng. En ze weten niet eens wat emo of scene queen is. Wantja ik vertel ze niks, want mijn ouders zijn nogal netjes, mijn moeder zeker. Ze vind mijn schuine pony al vreselijk! Maar ik wil dus zo'n lichtblond scenequeen kapsel. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Hoe stel ik dit voor aan mijn ouder?
    Tips!!!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 18:41 ]


    dress me, i'm your mannequin.

    Ik vind dat je niet alleen je haar kunt verven om Emo/ scene te zijn. Je moet ook de uitstraling/make-up en kapsel hebben. Je kunt ook je haar touperen als je je haar niet mag verven vn je ouders. Dt kan natuurlijk altijd :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Guys, reageer normaal, of reageer niet.
    Ze vraagt om tips, niet op gezeik.

    Musicbeats schreef:
    Emo word je niet, maar jij moet het weten hé.

    dat is niet waar, de mesne die nu emo's zijn zijn ook een keer emo geworden, want ze worden niet emo geboren :S


    DUDE! Get a life!!!

    Wees gewoon jezelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    'Hoi mama, ik wil naar de kapper (:'

    Vraag eerst of je je haar een keer een tint lichter mag. Als het bevalt, vraag nog een tint lichter.


    Your make-up is terrible

    Ga gewoon smeken. En zoals al eerder werd gezegd: Doe alles in stapjes.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Neem anders eerst een haarverf die je na een paar keer uitwast, zodat je ouders kunnen wennen. ?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ''Mamma, mag ik geld voor de kapper?'' Puppyeyes, (krul)

    Als Scene/Emo jouwn stijl is, moet je ervoor gaan. Dus niet om andere na te doen of om 'cool' te lijken. Dus het is jouwn stijl, niet die van je ouders. Ik vind dat je ouders je moeten accepteren hoe je bent. Je innerlijk veranderd er niet door (hoop ik).


    I live for the applause, you will die for it.

    Ahti schreef:
    Emo/scene worden?
    Oké. Gaat niet lukken lijkt me. Een bouwvakker of professionele danser kan je worden maar emo of scene is zowiezo maar gewoon een fase en daarbij word je als wannabe gezien als je dat zegt.
    Het komt wss botter over dan dat ik het bedoel btw ;)


    Agree ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Gewoon doen, veel mensen hebben zo'n periode, kwestie van tijd en dan gaat het van zelf meestal wel weer over. Geloof me maar. (krul)

    cupcakje123 schreef:
    (...)
    dat is niet waar, de mesne die nu emo's zijn zijn ook een keer emo geworden, want ze worden niet emo geboren :S


    oke daar moest ik even om lachen.
    zo wel grappig zijn als ze emo geboren worden x'D

    Sorry offtopic i know :X


    I solemny swear i am up to no good

    cupcakje123 schreef:
    (...)
    dat is niet waar, de mesne die nu emo's zijn zijn ook een keer emo geworden, want ze worden niet emo geboren :S

    Lol, er eerst een dik groot emokapsel naar buiten, dan pas het kind...


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb geen idee, doe het gewoon zonder te zeggen.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.