• Nouja, ik ben een meisje van twaalf. Ik wil scene queen/emo worden(nouja nu kan ik nog niet echt zeggen dat ik het ben, en ben nogal jong, tzou nogal ego zijn om dat te zeggen ^-^). Nou in ieder geval zo'n scene queen haircut. Nou mijn ouders zijn super streng. En ze weten niet eens wat emo of scene queen is. Wantja ik vertel ze niks, want mijn ouders zijn nogal netjes, mijn moeder zeker. Ze vind mijn schuine pony al vreselijk! Maar ik wil dus zo'n lichtblond scenequeen kapsel. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Hoe stel ik dit voor aan mijn ouder?
    Tips!!!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 18:41 ]


    dress me, i'm your mannequin.

    Pittsburgh schreef:
    (...)

    lol hoe kan dat nou weer in je bloed zitten

    Niet :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Primrose schreef:
    -kuch- Oud topic - kuch -

    Zo echt he, haha.

    whaha het is niet zo dat je emo wordt je moet gewoon doen wat je leuk vind. en dat dat nou toevallig emo heet...
    stiekem ben ik ook een beetje emo :X

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 19:23 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Vertel gewoon het aan je moeder, en als ze je niet begrijpt moet je uitleggen dat je het echt graag wilt.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    StillBored schreef:
    whaha het is niet zo dat je emo wordt je moet gewoon doen wat je leuk vind. en dat dat nou toevallig emo heet...
    stiekem ben ik ook een beetje emo :X


    Bwhahaa, je kunt jezelf geen emo noemen, dat is tegen de regels van het emo-zijn.

    ik sluit deze even, deze persoon is inmiddels ook weer 2 jaar ouder en wilt dit vast niet meer, of is nu scene of emo ^^.

    Slotje.