• Nouja, ik ben een meisje van twaalf. Ik wil scene queen/emo worden(nouja nu kan ik nog niet echt zeggen dat ik het ben, en ben nogal jong, tzou nogal ego zijn om dat te zeggen ^-^). Nou in ieder geval zo'n scene queen haircut. Nou mijn ouders zijn super streng. En ze weten niet eens wat emo of scene queen is. Wantja ik vertel ze niks, want mijn ouders zijn nogal netjes, mijn moeder zeker. Ze vind mijn schuine pony al vreselijk! Maar ik wil dus zo'n lichtblond scenequeen kapsel. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Hoe stel ik dit voor aan mijn ouder?
    Tips!!!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 18:41 ]


    dress me, i'm your mannequin.

    Ik zou als ik jou was lekker je eigen stijl gaan ontwikkelen. Ik bedoel, het klinkt echt heel erg wannabe. Niet dat je dat bent, maar zo komt het over.
    Tja. Misschien kun je beginnen met highlights? Heb ik ook gedaan en sindsdien verf ik mijn haren. Ik ben ook 12 hoor. :3


    -

    Niet kwaat bedoelt maar scene queen kan je niet worden,dat queen gedilte is een titel die mensen je geven(zoals king of pop bij MJ).Scene/emo kan je wel worden.IK bedoel dit niet kwaat ik dag ik zeg het maar ff voordat ze aangevallen word(wat je al werd)

    Ik zou een niet al te ersnitg plaatje aan je ouders laten zien,en dan zeggen dat je dit ongeveer wilt.Maar dan in stapjes doen.Eerst lichter blond verven,dan in laagjes knippen(ik zeg maar wat).Dan komt het ook niet wannabie over.Ik zeg niet dat je dat bent maar sommige mensen die zien het als wannabie als je opeens zo'n kapsel neemt.En vooral heel lief doen tegen je ouders en niet opeens iets heel 'ergs' gan doen(zoals met veel te veel make-up dragen ofzo)

    succes


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou ook graag emo worden, ben 11. Doe gewoon je eigen styl eigenlijk maakt het niet uit hoe het nu noemt doe gewoon je ding :)

    emo word je niet, dat ben je of dat ben je niet.
    maar als je het echt graag wil zou ik het gewoon doen en dan je straf uitzitten...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ajaa, jijwilt emo of scene WORDEN?
    goebezig (;

    LOL ooooooud.


    No growth of the heart is ever a waste

    -kuch- Oud topic - kuch -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Iemand zei ooit, dat emo of scene queen in je bloed zit. Maar het gaat je niet lukken lijkt me.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    Iemand zei ooit, dat emo of scene queen in je bloed zit. Maar het gaat je niet lukken lijkt me.

    Haha, echt wel joh. Mijn overgroot oma was scene queen. -gayhand-(cat) lol


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Lol oud topic


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Jahoor en morgen ben ik een gangster, overmorgen ben ik huppel, en maandag ga ik door het leven als punker.

    En omdat het al zo'n oud topic is: ben je nu emo? (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Misschien moeten we newbie's even uitleggen dat het nogal vervelend is als ze random topics gaan kicken. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Wow oud topic ;p

    ----
    Scene haar vind ik wel vet, maar het zal me waarschijnlijk niet staan (';
    &doe gewoon wat je zelf mooi vind?
    &je ouders, tja, sterkte? (;


    Me so good.

    Okay, "scene queen/emo worden" klinkt een beetje heel erg wannabe. Het is een style geen beroep die je wil gaan doen. Je kan het niet wórden. Je moet het een soort van zíjn.
    Misschoen moet je gewoon dragen wat je leuk vindt en kijken wat daarvan komt?


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    HopexDream schreef:
    Iemand zei ooit, dat emo of scene queen in je bloed zit. Maar het gaat je niet lukken lijkt me.


    lol hoe kan dat nou weer in je bloed zitten


    As travars