• [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 14:35 ]


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Wat een klootzak. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Omg. Dat is dus echt zo klote als dat je overkomt en hij is een klootzak. Sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 18:30 ]


    Only losers can act the way you do

    Geloof me. Bijna al die mensen zijn daar zo in een hotel. Turkije precies hetzelfde verhaal. Na 1 keer trap je er de rest van je leven gelukkig niet meer in.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lief,
    Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer hem te vergeten. Die gast is gewoon een vuile klootzak en je bent niet de enige die blij is dat je niet verder bent gegaan dan je wilde.

    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wat een klootzak zeg
    ik weet precies hoe je je voelt
    k heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij
    Egt goed dat je niet verder bent gegaan
    Sterkte ermee (flower)

    Ass-hole.
    Dát is echt klote ):


    your eyes are like stars in the night.

    Wat een ass. Maar ja, nu mag ik wel vooroordelend overkomen maar dat heb je met marokkanen, turken en die shit..

    Heb je wel vaker met van die obers etc. op vakantie. Die weten wel wat meisjes leuk vinden. Klootzak.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Was dat niet een beetje te verwachten? I mean, hij is ober, werkt in een hotel en ziet de hele dag door dus genoeg leuke meisjes. Neemt niet weg dat het klote blijft, en wees idd maar blij dat je niet verder bent gegaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    MissKandM schreef:
    Wat een ass. Maar ja, nu mag ik wel vooroordelend overkomen maar dat heb je met marokkanen, turken en die shit..

    Daar ben ik het niet mee eens. Nederlandse jongens zijn ook niet al te vriendelijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    MissKandM schreef:
    Wat een ass. Maar ja, nu mag ik wel vooroordelend overkomen maar dat heb je met marokkanen, turken en die shit..


    Omg racist!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 14:40 ]


    You can run but not hide

    Dat vind ik nou echt een ******** naaistreeek

    Keelhauled schreef:
    Ass-hole.
    Dát is echt klote ):


    Never run out of reasons to smile...

    MissKandM schreef:
    Wat een ass. Maar ja, nu mag ik wel vooroordelend overkomen maar dat heb je met marokkanen, turken en die shit..


    Eigenlijk alleen met mannen die in hun eigen land (vooral warme landen) werken hoor. Niet overal.


    Your make-up is terrible

    wat een eikel .


    it's ok to be gay!