• niet in 'Pain of love' aka 'Kampf der liebe'. Ja, ik was er vergeten een toppic over te maken maar ik denk niet dat hij er al was toch? Wel... Bill heeft dus zelf het bewijs gegeven dat Tom niet zingt in de liedjes. Nu is de vraag... wie dan wel? Of misschien een stemvervormer?

    Bron; Ja hoor, nét nu ben ik hem weer kwijt. Maar Bill had het dus wel duidelijk gezegd op een van die Habbo Chat's.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    En toch vind ik dat Tom 't doet, maar dat hij er gewoon niet voor durft uit te komen :Y)

    Ik zou het niet weten:S

    Weetje wie dat zingt? Bill, Bill en Bill (nerd)(krul). Stem vervormers en gewoon zo hard schreeuwen tot je stem lager/hezer word. Dat doen die halvegares ook wel eens voor het opnemen :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    UNCOMMON schreef:
    En toch vind ik dat Tom 't doet, maar dat hij er gewoon niet voor durft uit te komen :Y)

    haha, zou wat zijn..x'D

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Dus iedereen zag een vrouw aan voor Tom?
    Haha, geweldig (cat)


    Haha! Dude, nu lig ik strijk! x'D


    You'll never dream alone. <3

    KirstenSnaps schreef:
    Weetje wie dat zingt? Bill, Bill en Bill (nerd)(krul). Stem vervormers en gewoon zo hard schreeuwen tot je stem lager/hezer word. Dat doen die halvegares ook wel eens voor het opnemen :'DD


    Is een grap, toch? o.o


    You'll never dream alone. <3

    Minority schreef:
    (...)

    Is een grap, toch? o.o
    Eh nee, dat doen ze wel vaker. Dat ze voor het inzingen (ze=bill dus (nerd)) wat schreeuwen of overenthousiast inzingen zodat zijn stem wat zwoeler en hezer klinkt.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Eh nee, dat doen ze wel vaker. Dat ze voor het inzingen (ze=bill dus (nerd)) wat schreeuwen of overenthousiast inzingen zodat zijn stem wat zwoeler en hezer klinkt.

    echt?
    ben ik weer wat wijzer (nerd) x'D

    Dat is best grappigxD


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    kdnk da het Bill is hoor. Ik zit ook soms te denke: is da nu niet Tom? maar als je stil bent, en goed luistert herken je zijn stem [/alleen dat ene stukje bij Geisterfahrer dan..dat ben ikxD whah:Y)]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Marilena schreef:
    Heb je mischien een filmpje waar Bill dat zei?

    Ik weet niet of ie ook meezingt op de cd, maar als je kijkt naar filmpjes van die MTV Greece day, dan zingt ie wel mee. En hij doet dat whoah, bij World Behind My Wall:9~

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 9:08 ]


    Protège moi de mes désirs.

    Serieus O.o
    Ik dacht echt dat het Tom was & dat heb ik ook aan iedereen doorgeluld.:X


    ok

    welke vrouw is het nou?
    Of blijkt het toch de stemvervormer te zijn?


    hhhh woah

    Alleen in Geisterfahrer/phantomrider zingt er een vrouw mee.
    Tom zingt niet mee in Kampf der liebe/Pain of love, maar hij zingt wel in enkele andere nummers mee.


    Wie du mir, so ich dir.