• Ik ga even zeuren :Y)
    Er zijn geen interessante mensen op MSN en degenen met wie ik vaak op Quizlet praat zijn offline.
    Wie verveelt zich nog meer en houdt mij bezig? (A)

    Ik. ik verveel me dodelijk.
    laten wij eens even gaan kletsen. (':

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 21:17 ]

    Nice =)
    Hoe is het? ^^

    Er zijn wel mensen online om msn en Q dus verveel ik me niet (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Musicbeats schreef:
    Er zijn wel mensen online om msn en Q dus verveel ik me niet (:

    Dan heb jij meer mazzel dan ik :')

    Courage schreef:
    Nice =)
    Hoe is het? ^^

    het gaat zeer goed. ^^
    ik probeer wat inspiratie op te doen voor mijn story, probeer te zorgen dat alle rook in het huis weggaat aangezien ik dom genoeg ben de frituurpan een halfuur aan te laten staan, ben nog steeds in shock van het rotje dat mijn broertje perongeluk heeft aangestoken in de woonkamer. (':
    wat maak ik toch veel mee op een avond. o:

    en hoe gaat het met jou? nog wat interessants beleefd?

    Domenoco schreef:
    (...)
    het gaat zeer goed. ^^
    ik probeer wat inspiratie op te doen voor mijn story, probeer te zorgen dat alle rook in het huis weggaat aangezien ik dom genoeg ben de frituurpan een halfuur aan te laten staan, ben nog steeds in shock van het rotje dat mijn broertje perongeluk heeft aangestoken in de woonkamer. (':
    wat maak ik toch veel mee op een avond. o:

    en hoe gaat het met jou? nog wat interessants beleefd?

    Wow :| Je maakt inderdaad veel mee :| Ik niet, ik ben me alleen aan het vervelen :Y)
    Waar gaat je story over?

    haha, het is echt alleen vanavond hoor. normaal gesproken maak ik bijna geen flikker mee.

    en mijn story is een Bill en Tom lovestory. (:

    Ah oké ^^ Zou ook best vervelend zijn als er elke dag vuurwerk in je woonkamer ontploft :')

    Een twincest story?

    haha, inderdaad.
    en ik denk niet dat me broertje er levend vanaf zou komen als me ouders er waren geweest.

    nee, het zijn twee beste vriendinnen die zeg maar een meet en greet winnen, en het eerste hoofdstuk is crap maar de andere 4 zijn wel leuk, denk ik. xD

    Ik verveel me ook, maar nu niet meer want ik ben aan het babbelen met Hannah (Musicbeats)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Domenoco schreef:
    haha, inderdaad.
    en ik denk niet dat me broertje er levend vanaf zou komen als me ouders er waren geweest.

    nee, het zijn twee beste vriendinnen die zeg maar een meet en greet winnen, en het eerste hoofdstuk is crap maar de andere 4 zijn wel leuk, denk ik. xD

    Ah, op die manier (nerd)
    Nee je ouders zullen daar vast niet erg blij mee zijn geweest :P Je broertje blij dat zij er niet zijn, of niet? :')

    Sabotage schreef:
    Ik verveel me ook, maar nu niet meer want ik ben aan het babbelen met Hannah (Musicbeats)

    Kunnen jullie dan niet hier komen babbelen? (A)

    haha, ja dat zeker wel.
    ik ook hoor, toen ik erachter kwam dat de frituurpan nog aan stond.

    maarja.
    heb jij nog broertjes en/of zusjes?

    Snap ik ^^ Doet ie het nu nog? :P
    Oudere broer ;)

    nee, het rotje ging zegmaar perongeluk, hij is nu naar buiten gegaan. goed plan.

    gaaf, dat zou ik ook wel willen hebben. XD