• Hallooochen!
    Wij zoeken nieuwe teamleden voor de Fanclub die zowel het forum kunnen onderhouden als kunnen meedenken en meehelpen aan acties voor promotie van de band of voor de fans! Het kan ook zo zijn dat we een kleine bijdrage nodig hebben om deze uit te voeren, en hebben dan graag een team wat daaraan meewerkt! We hebben dringend behoefte aan mensen die groots met ons mee kunnen denken en er voor de volle 100% voor gaan!
    Is dat precies wat voor jou?

    http://www.tokiohotelholland.eu/viewtopic.php?f=18&t=1354&p=73308#p73308

    [ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 2:27 ]

    Ik wil wel .


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hmm het lijkt me wel leuk eigenlijk haha, maar zou niet weten of ik er tijd voor heb


    We can only learn to love by loving.

    NERDLESS schreef:
    Ik wil wel .

    Stuur in zou ik zeggen! ^^

    [ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 9:53 ]

    Ik wil wel meedoen, maar ik denk dat ik denk dat ze me daar te jong voor vinden en ik heb momenteel toch tijd te kort. xP


    Let the Night embrace you

    ^ Ja je moet wel wat tijd ervoor hebben, dat hadden de oude mods dus duidelijk niet.

    Ik heb mijne ingestuurd (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik wil wel, maar ik stuur niets in. ghaha. Nee, dat is toch omdat ik niet zoveel tijd heb enzo, maar ik ga me wel registreren, nu :'d


    Some people make the world special just by being in it

    MARRYMEBO schreef:
    Hmm het lijkt me wel leuk eigenlijk haha, maar zou niet weten of ik er tijd voor heb

    e-mail verstuurd


    I need you like a heart needs a beat

    MARRYMEBO schreef:
    Hmm het lijkt me wel leuk eigenlijk haha, maar zou niet weten of ik er tijd voor heb


    when words fail, music speaks.

    Lijkt me super en ik hb tijd over dus... Maar of ik geschikt ben is een andere vraag...

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 nov 2009 - 12:34 ]


    -

    Proberen kan altijd toch? ^^
    We hebben echt behoefte aan creatieve mensen T.T

    Hm, ik wil wel alleen weet ik niet zeker of ik wel de geschikte persoon ervoor ben.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou, fijn dat ik daar ook weer vanaf weet.

    Daar zou ik helaas geen tijd voor hebben ö


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.