• Ja, enkele topics de afgelopen tijd maakte duidelijk dat dit nodig was dus hou je eraan.

    1. Er mogen géén adressen op het internet worden gezet van één van de bandleden óf familieleden/bekenden van ze.
    2. Er mogen geen foto's van bekende/familieleden van de bandleden geplaatst worden. Ook niet van eventuele vriendinnetjes!
    3. Eventuele Hotels waarin ze overnachten dienen ook niet gepost te worden! Deze topics worden verwijderd.
    4. Eventuele andere discussies over bekenden/familie worden ook gesloten. Deze hebben niets met de band temaken en dienen zelf ook met rust gelaten te worden. Gun ze dat ook.

    Sagesse schreef:
    Volledig mee eens dat deze maatregelen erzijn. (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ahti schreef:
    Nooit gedacht, maar ik hou van deze regel.

    Gelukkig maar.
    Bedankt voor 't begrip e.d.

    Daar geef ik jullie groot gelijk in!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Sagesse schreef:
    Volledig mee eens dat deze maatregelen erzijn. (:


    You'll never dream alone. <3

    Én terecht!


    your eyes are like stars in the night.

    Okee ^^

    Ahti schreef:
    Nooit gedacht, maar ik hou van deze regel.


    -

    Ik heb er nog nooit een topic over gezien eigenlijk x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb er nog nooit een topic over gezien eigenlijk x'D

    Nee die hebben we verwijderd.

    Sagesse schreef:
    Volledig mee eens dat deze maatregelen erzijn. (:


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    mee eens dat deze maatregelen er zijn! het gaat om de band niet om de familie leden!

    iedereen is het er vast wel mee eens.. maar ik vraag me af hoe het dan kan dat ze deze maatregel genomen hebben. dat betekend dus dat het erg veel gebeurde.. en dan vraag ik me af waarom alle fans niet zelf hadden kunnen bedenken en het er nu ineens allemaal mee eens zijn..
    sorry wou ik ff melden ;)

    xx


    (L) remco

    Oké, nooit gezien & nooit gedaan. Ik zie het nut van 2-3 niet goed, maar oké. Agreeeeee.

    Agree


    Life is more than that you eyes can see

    DoemDaDa schreef:
    Oki.