• Aaaaaaargh. Ik voel me zo kut nu, ik zie al een tijdje telkens een leuke jongen op mijn school lopen en hij is echt vreselijk sexy en ik ben dus echt heel erg verslaafd aan hem dus ik ging hem zo op hyves zoeken en die had ik dus gevonden. Nou hij vind echt heel veel dingen hetzelfde leuk als mij enzo hij is sexy hij lijkt echt perfect lees ik zen krabbels door staat er een krabbel van een wijf dat begint met 'Hee meid' nou ik dacht dus van Wtf? Hee meid? dus ik zei dat zo tegen een vriendin en ik gaf die hyve sdus aan die vriendin en zei ging het ook zo onderzoeken geeft ze me op een geef moment een link van een foto en daar staan 2 jonge meisjes op en dan staat er 'Suuz en ik' maar het zijn duidelik 2 meisjes. Dus dat is dus lekker hard, lijkt hij perfect super leuk kom je er dus lekker achter dat het een focking meisje is!

    that sucks


    Why don't you break my heart

    Lijkt dat meisje dan zo hard op een jongen? :x

    Ahh, wat vervelend :s

    Je vind binnenkort vast wel een ander iemand :)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind het eigenlijk best wel komisch. :X

    Nee, ik begrijp dat het helemaal kut voor je is, maar in principe, wat maakt het uit dat het een meisje is? Je vond 'hem' helemaal geweldig en 'hij' is nog steeds dezelfde persoon als je dacht dat 'hij' was, enkel een paar lichaamsdelen verschillen. Dus als je dat kind echt leuk vind, go for it, want geslacht maakt uiteindelijk niets uit.

    ik had dat ook keer gehad in de 1ste.. was een tweeling.. ik vond ze er super leuk uitzien.. ze hadden best het haar voor jongens enz..
    kwam ik er achter dat het meisjes waren..
    en nu zijn we bf's (Nja soort van..:O)
    maar het is wel kut idd als je erachter kom..


    Nvt

    Wat Mietjuh zegt ja :'D.

    Da's echt erg ><


    Just a simple "I love you" (:

    daar zou ik serieus van schrikken...
    maar miss is het zo'n tranderseks,een jongen in een meisjeslichaam,en doet diegene er daarom alles aan om er als een jongen uit te zien ?
    omdat ze gewoon een jongen wil zijn ?

    x


    everybody needs a song.

    Mietjuh schreef:
    Ik vind het eigenlijk best wel komisch. :X

    Nee, ik begrijp dat het helemaal kut voor je is, maar in principe, wat maakt het uit dat het een meisje is? Je vond 'hem' helemaal geweldig en 'hij' is nog steeds dezelfde persoon als je dacht dat 'hij' was, enkel een paar lichaamsdelen verschillen. Dus als je dat kind echt leuk vind, go for it, want geslacht maakt uiteindelijk niets uit.


    Couldn't agree more. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Wat Mietjuh zegt ja.
    En wij hebben zeg maar een meisje op school rond lopen die doet alsof ze ene jongen is omdat ze er één wilt wezen. Dus vertel me alsjeblieft niet dat die persoon in Dronten woont.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mietjuh schreef:
    Ik vind het eigenlijk best wel komisch. :X

    Nee, ik begrijp dat het helemaal kut voor je is, maar in principe, wat maakt het uit dat het een meisje is? Je vond 'hem' helemaal geweldig en 'hij' is nog steeds dezelfde persoon als je dacht dat 'hij' was, enkel een paar lichaamsdelen verschillen. Dus als je dat kind echt leuk vind, go for it, want geslacht maakt uiteindelijk niets uit.


    So far away..

    Dat is pas lullig x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.