• een idee bij deze muziek?
    klik

    Ik moet dus ieder jaar een dans maken, en dan heb ik dit jaar deze muziek uitgezocht. Maar er moet nog een concept bij. Dus een soort 'verhaal' of idee van de dans.
    en ik heb zelf echt geen idee, dus heeft iemand van jullie een idee voor mij?
    En waar denk je aan bij dit nummer?
    Danke voor het lezen! <33


    Ik wist niet waar dit bij hoorde.. =3
    Edit: ik wou dat liedje tot ong. 2 minuten, nemen zeg maar.. =3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 19:58 ]

    of heeft iemand anders andere muziek voor mij?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 18:26 ]

    Watvoor stijl dans is het?
    ik vidn dit iets voor modern of klassiek ;3 en dan een liefdes verhaal van een koppel zoals romeo en julia. ze mogen niet samen leven, en als de jongen een ander krijgt sterft het meisje aan een gebroken hart -fantaseert-


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    Watvoor stijl dans is het?
    ik vidn dit iets voor modern of klassiek ;3 en dan een liefdes verhaal van een koppel zoals romeo en julia. ze mogen niet samen leven, en als de jongen een ander krijgt sterft het meisje aan een gebroken hart -fantaseert-

    haha, ja ik wou modern doen.. =3
    maar dankje voor je reactie <33

    Whipple schreef:
    (...)
    haha, ja ik wou modern doen.. =3
    maar dankje voor je reactie <33


    modern is koel ;3

    graag gedaan hoor ^^


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    modern is koel ;3

    graag gedaan hoor ^^

    haha, =3
    ik vind dat leuk om te doen, stiekem =x

    Nicol, jou idee is leuk :9~
    Alhoewel, ik dacht aan en jonge vrouw en een jonge man, die een relatie hebben, maar dan moet de man gaan vechten voor zijn land en de vrouw beloofd voor altijd op hem te wachten. Ze wacht dagen, maanden, jaren, maar de jonge man komt niet terug, waardoor ze sterft aan liefdesverdriet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ohja, is het een solo of mag je partners gebruiken?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ohja, is het een solo of mag je partners gebruiken?

    ik wou het doen met mezelf en nog een ander meisje, dus met partner. =)

    Whipple schreef:
    (...)
    ik wou het doen met mezelf en nog een ander meisje, dus met partner. =)

    Oké (: Ik zal eens denken over een ideetjee waarin twee meisjes komen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Oké (: Ik zal eens denken over een ideetjee waarin twee meisjes komen ^^

    oke, dat is lief <33

    Ik denk aan regendruppels die langzaam van een venster glijden en plots regent het heel hard. Maar er is ook een straaltje zon en er komen steeds meer en meer stralen bij.

    Dat is waar ik aan denk :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Musicbeats schreef:
    Ik denk aan regendruppels die langzaam van een venster glijden en plots regent het heel hard. Maar er is ook een straaltje zon en er komen steeds meer en meer stralen bij.

    Dat is waar ik aan denk :Y)

    danke voor het luisteren en je idee te geven enzoo! <33

    Misschien twee vriendinnen die vechten voor een jongen? Waar het liedje een hardere melodie krijgt, escaleert hun relatie, maar dan beseffen ze dat vrienden voor gaan en dumpen ze de jongen? Ik weet niet :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Moderne dans is super vet. Ik zou inderdaad het idee van hierboven doen, en op 0:46 zou ik echt iets heel dramatisch doen, dat je echt ziet dat het pijn doet. In het begin introverte, en daarna groots.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tranquillity schreef:
    Misschien twee vriendinnen die vechten voor een jongen? Waar het liedje een hardere melodie krijgt, escaleert hun relatie, maar dan beseffen ze dat vrienden voor gaan en dumpen ze de jongen? Ik weet niet :'D

    Ik wou trouwens wel maar doen tot ong. 2 minuten. =3
    misschien had ik dat erbij moeten zetten..=x
    maar dankje voor het nadenken enzoo! <33