• Serieus de laaste tijd vergeet ik heel veel, dik raar 0.o (teveel om op te noemen)
    Ik ben net terug van werk en ik moest dus een nieuwe code van 3 nummers intoetsen op de kassa. Gelijk toen ik me daarna even later had afgemeld en weer wilde aanmelden was ik hem dus vergeten en dit is de 3e keer 0.o (2 keer vorig week)
    En ik ben nu dus achtergekomen dat ik morgen een engelse en maatschapij toets heb. (maar ik ga dus zo snel even leren)

    Wie heeft dit ook?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 21:55 ]


    You can run but not hide

    Mijn record is iets na 2 seconden vergeten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb een redelijk sterk geheugen. Al mijn schoolwerk moet gedaan zijn of ik kan snachts niet slapen. Ik vergeet niet snel wat mensen tegen mij zeggen. Ik vergeet niet zomaar iets..


    Your Butt is Mine!

    ik eigenlijk niet.. =3

    Heb heel veel moeite met dingen te herrinneren die nog maar net gebeurd zijn.

    Maar dingen die acht jaar geleden gebeurd zijn, kan ik nog exact navertellen.

    Joker schreef:
    Mijn record is iets na 2 seconden vergeten.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik heb het deels,, sommige dingen herinner ik me wel maar ik weet nu meer wat ik heb gegeten vanavond,, ja koekjes net maar verder moet ik eerst dik minuut nadenken.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Dingen die ik zou moeten onthouden, zoals school, vergeet ik. Dingen waarvan ik me niets aan moet trekken, zoals andermans problemen, onthoud ik wel en maak er mijn eigen problemen van, echt vervelend.


    -

    Ik heb het ook heeeel erg.
    Me vader word er echt gek van maar ik had op internet gelezen dat het door de puberteit komt ofso. (nerd)

    Ja, heb ik ook :3


    Never run out of reasons to smile...

    Striflicious schreef:
    Dingen die ik zou moeten onthouden, zoals school, vergeet ik. Dingen waarvan ik me niets aan moet trekken, zoals andermans problemen, onthoud ik wel en maak er mijn eigen problemen van, echt vervelend.

    Precies ja o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    soms kan ik dingen wel goed onthouden, bijv. van vroeger ofsow. maar soms ben ik al vergeten wat ik gister heb gedaan. fcking weird.


    --

    Met momenten heb ik dat en das vreed vervelend