• Wat is een SA voor jullie. Dat is wat me momenteel eigenlijk bezig houdt…

    Als je de gemiddelde uitleg leest; Een stand alone is een verhaal of tekst van ongeveer 20 regels tot 2 pagina’s met de bedoeling de lezer(es) te raken.
    Oké, hoofdzakelijk mee eens, maar het laatste stuk ligt bij mij helemaal anders. Mijn bedoeling bij een stand alone is; een manier om mijn hart uit te storten (weliswaar aan een stukje papier/word document), een manier het gevoel te hebben dat ik íets kan in een op dat moment behoorlijk depressieve bui && vooral een manier mijn gevoelens te delen met de wereld in de hoop dat iemand het begrijpt, of nog meer: in de hoop dat iemand me kan helpen of dat iemand zichzelf herkent in mijn gedachten. Het gevoel kunnen hebben dat je niet alleen bent..

    Nu vraag ik mij af hoe dat bij iemand anders zit. Om welke reden jullie stand alone’s schrijven? Of dat is om het van je af te schrijven en jezelf misschien beter te voelen, om iets beter te kunnen verwoorden of uit te leggen, steun en begrip kunnen vinden, je lezer te kunnen kwetsen & EEN gevoel uit te leggen, of misschien gewoon omdat je er goed in bent en er lof voor krijgt?
    En heb je ook wel Stand Alone’s die je niet online zet && waar gaan die dan over?

    Vaak schrijf ik mijn gevoelens in een Stand Alone. Die komen bijna nooit op Quizlet. Daar vind ik ze te persoonlijk voor. Die wel op Quizlet komen te staan zijn vaak wat minder persoonlijk, maar dingen die ik ergens gehoord heb, in het nieuws, via vrienden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik schrijf Stand Alones waar mijn gevoelens in naar voren komen, maar ook Stand Alones die niks met mezelf te maken hebben. Daarom staan alleen die laatste op Quizlet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Ik schrijf Stand Alones waar mijn gevoelens in naar voren komen, maar ook Stand Alones die niks met mezelf te maken hebben. Daarom staan alleen die laatste op Quizlet.

    Miauw schreef:
    Ik schrijf Stand Alones waar mijn gevoelens in naar voren komen, maar ook Stand Alones die niks met mezelf te maken hebben. Daarom staan alleen die laatste op Quizlet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Een Stand Alone is een klein verhaaltje waar je op het einde echt stil van moet worden, en de hele tijd met aandacht lezen. Niet lang, alsjeblieft niet zeg, sommige mensen maken er een heel leven van. Sorry, maar van die hele lange SA's, daar begin ik niet aan. xp