• Hallo!(H)
    Ik vraag me af hoe je tekst kleiner kan maken?
    Een kleiner lettertype, je weet wel, ik heb het hier op quizlet al tegen gekomen, en geen idee hoe 'k dat zelf moet doen:P.
    Bestaan er ook verschillende grooten of gewoon: klein ofzo?
    Laat het me ajb zo snel mogelijk weten, ik ben NU mijn profiel aan het restylen, zou super zijn moest ik het zo snel mogelijk weten :D.
    Thanks people (H)
    xx

    Ja, dat wil ik ook graag weten! ;)


    Träume sind wirklich!!

    ja dat wil ik ook weten:O


    Lalalalalalalala.

    me 2 Ö


    Turning up the volume

    X'D

    Oké, het lettertype zelf kun je niet veranderen. Als dat lettertype toch kleiner is (bij een uitkomst) dan heeft de schrijver de tekst in het midden gezet ([center ]tekst[/ center]) Maar ook als je de tekst in een hokje zet wordt het automatisch iets verkleind x']

    Snap je ?


    Bored.

    joh:O


    Lalalalalalalala.

    Haay


    Lalalalalalalala.

    het wordt niet kleiner¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Oké, het lettertype zelf kun je niet veranderen. Als dat lettertype toch kleiner is (bij een uitkomst) dan heeft de schrijver de tekst in het midden gezet ([center ]tekst[/ center]) Maar ook als je de tekst in een hokje zet wordt het automatisch iets verkleind x']

    Snap je ?


    Thnx Mariko, maar dat bedoel ik niet :D.
    Ik heb op een profiel gezien, dat het lettertype echt veel kleiner was :S De vraag is alleen, Hoe?
    Tja, toch bedankt ;).
    xxx

    (...)
    Thnx Mariko, maar dat bedoel ik niet :D.
    Ik heb op een profiel gezien, dat het lettertype echt veel kleiner was :S De vraag is alleen, Hoe?
    Tja, toch bedankt ;).
    xxx

    Ken ik jou? O.o Maar, ik zou ook niet weten hoe ze dat op een profiel doen.
    En dat van in het midden zetten werkt alleen bij een uitkomst, dat heb ik er ook tussen haakjes achter gezet >.<


    Bored.

    Weet je nog op welk profiel dat was?


    Bored.

    (...)
    Ken ik jou? O.o Maar, ik zou ook niet weten hoe ze dat op een profiel doen.
    En dat van in het midden zetten werkt alleen bij een uitkomst, dat heb ik er ook tussen haakjes achter gezet >.<


    Hum, Ja, oké, Thanks! En ja je kent me :D.
    (H)
    xx

    Weet je nog op welk profiel dat was?


    Nee :$
    xx

    (...)
    Hum, Ja, oké, Thanks! En ja je kent me :D.
    (H)
    xx

    Whaa! En dan ga je me niet vertellen wie je bent? Dat is gemeen -.-
    Ik heb het voorgevoel dat ik jou ooit eens heb geholpen met het verzinnen van een bijnaam >.< KLopt dat ?


    Bored.

    (...)
    Whaa! En dan ga je me niet vertellen wie je bent? Dat is gemeen -.-
    Ik heb het voorgevoel dat ik jou ooit eens heb geholpen met het verzinnen van een bijnaam >.< KLopt dat ?


    Jij bent echt Slecht -_-' xD
    LOVE U MISS CUPCAKE (H)
    xxx(K)