• Ja toen ik fan was van Tokio Hotel lachte iedereen me uit en deed belachelijk. En als ik nu de lef heb om te vertellen dat ik fan was lachen ze me alsnog uit o_o wat is dat toch met die band? Hebben jullie daar ook last van?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja trek ej er niks vaan aan jij doet wat jij wilt doen meid( dit moest in hoofdletters)

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 maart 2010 - 15:34 ]

    Ik ben geen fan van Tokio Hotel, maar wel van Antic Cafe, iedereen vind dat ze eruit zien als vrouwen. Vorig jaar noemde klasgenoten me zelf 'Lesbo'. O_O


    All this dampness is damp.

    Omdat Tokio Hotel door veel mensen als "wannabe" word bestempeld. Nah, ik heb daar geen last van, ben geen TH fan ;]


    Alis volat propriis.

    CuteWolf schreef:
    Ja trek ej er niks vaan aan jij doet wat jij wilt doen meid( dit moest in hoofdletters)

    haha ja dankje (':
    maar ik ben al geen fan meer dus heb er niet veel last meer van.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 maart 2010 - 15:34 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik lach th'fans soms stiekem ook uit. ;x


    Smiling but close to tears.

    Spaceship schreef:
    Ik ben geen fan van Tokio Hotel, maar wel van Antic Cafe, iedereen vind dat ze eruit zien als vrouwen. Vorig jaar noemde klasgenoten me zelf 'Lesbo'. O_O

    Hmm, ik vind hun nog wel meevallen, behalve de lichtblonde, toen ik voor het eerst een foto van diegene zag dacht ik ook meteen: "Dat is een vrouw, right?", maar ik zit er verder niet mee ofzo..


    Alis volat propriis.

    De meesten kijken me wel met een o.O blik aan als ik het over Jpop en Kpop heb, maar tot nu toe nog niks onaardigs gehoord :Y) niet dat extreem veel mensen het weten
    Maar ik vind dat mensen niet moeten lachen omdat iemand fan van iets is waar zij toevallig geen fan van zijn.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    wss omdat heel veel TH fans een beetje.. nja hoe zeg je dat.. Wannabe/irritant zijn. (niet allemaal, begrijp me niet verkeerd aub.)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Crimineel schreef:
    Ik lach th'fans soms stiekem ook uit. ;x

    en waarom dan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb dat ook, maar ik heb er geen last van, het maakt me enkel nog meer trots dat ik fan van TH ben. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Iedereen in mijn klas enzo maakt TH zelf wel eens uit. Maar ze lachen me daar niet om uit ofzo.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 15:54 ]


    Some people make the world special just by being in it

    zelfde probleem. ik trek me er niks van aan. zijn gewoon jalours dat TH zoveel succes heeft

    Trafficlight schreef:
    (...)
    en waarom dan?


    Omdat ik Bill een meisje vind. 8D


    Smiling but close to tears.

    Alysse schreef:
    Iedereen in mijn klas enzo maakt TH zelf wel eens uit. Maar ze lachen me daar niet om uit ofzo.


    Tanya is de beste.

    Ja, laatst op school begonnen twee kerels me uit te lachen omdat ik een TH broek had. Toen heeft een van hun kauwgom in mn haar gegooid, moest het eruit knippen O.O
    Dat soort dingen gebeuren me best vaak, maar ik probeer me er niks van aan te trekken.

    Als iemand je niet accepteerd om wie je bent, is diegene je aandacht niet waard, of het nou positieve of negatieve aandacht is. [:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer