• Ja, dat heb ik vandaag dus voor het eerst gedaan, en het deed PIJN. Meestal scheer ik, dus dan zijn de haren gewend om gewoon afgesneden te worden, maar nu worden ze met haarzakje en al eruit gerukt. Ik had maar Paramore opgzet, zodat je lekker met I CAN FEEL THE PRESSUUUUURE -rats rats- hoppa, heen en weer can sjeesen met dat ding. Ook al deed het alsnog pijn. Mijn zus doet het al langer, en heeft veeeel minder haartjes dan vroeger. Dat doel heb ik ook!
    Einde lulverhaal.
    Wie epileert nog meer?
    IK EPILEER MIJN BENEN. IK SCHEER MIJN WENKBRAUWEN NIET. Even voor alle duidelijkheid. x']

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 21:34 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ten eerste, jij scheert je wenkbrauwen?
    En ten tweede, je moet wel goed opspannen en je pincet tegen de huid aanzetten, tegen het haartje aan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik niet:') Nja alleen mijn wenkbrauwen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik epileer niet, ik laat het harsen: veel sneller dan epileren en blijft even lang of langer weg ;D


    Only losers can act the way you do

    Ik haal alleen haartjes weg die echt buiten mijn wenkbrauwen groeien. Verder heb ik er van mezelf al een boog in, dus ik epileer ze verder niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    scheer jij je wenkbrauwen? =x

    Dat doet inderdaad vet veel pijn Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik gebruik ontharingscreme. Tot die conclusie ben ik gekomen nadat ik hier een 'help, haartjes!' topic opende.
    Het is vrij duur maar pijnloos en je krijgt er ook minder haren mee.


    As We're Living By The Bass Line

    Sagesse schreef:
    Ten eerste, jij scheert je wenkbrauwen?
    En ten tweede, je moet wel goed opspannen en je pincet tegen de huid aanzetten, tegen het haartje aan.

    Uhh, nee? Mijn benen. x]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik scheer ze weg. alleen al dat geluid van dat epileer ding :|
    En ik epileer mijn wenkbrauwen, maar dat doet geen pijn bij mij XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Demure schreef:
    (...)
    Uhh, nee? Mijn benen. x]

    oow.x'D
    ik dacht al =3
    maar ik gebruik veet =3

    Destroyed schreef:
    Ik epileer niet, ik laat het harsen: veel sneller dan epileren en blijft even lang of langer weg ;D

    Ja, dat doe ik ook wel eens. Ik wissel het een beetje af, denk ik.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik epileer ze met een pincet en dat gaat soms niet goed, soms wel.
    Meestal wel, maar had laatst teveel weggehaald, dus nu moet ik wachten tot ze weer aangroeien.
    Tip van mijn oma; Leg een wenkbrauwpotlood/gewoon potlood/oogpotlood/whatever langs je neus, en dan zie je tot hoever je wenkbrauw ongeveer moet komen.


    -

    Demure schreef:
    (...)
    Uhh, nee? Mijn benen. x]


    Ow, ik dacht al. xD
    Misschien kan je, je benen beter karsen dan epileren. ;x
    En als je alsnog blijft epileren zou ik nog steeds heel erg goed opspannen en je pincet dicht tegen de haarwortel aanzetten, zeg maar.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NocteObscura schreef:
    Ik epileer ze met een pincet en dat gaat soms niet goed, soms wel.
    Meestal wel, maar had laatst teveel weggehaald, dus nu moet ik wachten tot ze weer aangroeien.
    Tip van mijn oma; Leg een wenkbrauwpotlood/gewoon potlood/oogpotlood/whatever langs je neus, en dan zie je tot hoever je wenkbrauw ongeveer moet komen.


    Neusvleugel en binnen- en buitenooghoek. Die verbinding maken.
    En voor de ronding moet je vanaf je arcadeboog ongeveer de grote van je oogbol nemen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik scheer mijn benen en oksels met een scheermes? En mijn bikinilijn scheer ik soms, of ik haal die weg met ontharingscreme.


    -