• Dit is echt niet gezond hoor !
    Een vrouw van 36, getrouwd& ze heeft 2 kinderen. Op het eerste gezicht; niks bijzonders. Wacht maar tot je dit hebt gezien:9~
    http://www.youtube.com/watch?v=-iHL5pxbwjE

    die heb ik al wel eens gezien x'D
    en ik vind die echt gek..=3
    Weetje he, die man van haar is best wel zielig opzich..x'D

    "ik ga in het donker de kamer in en 's ochtends in het donker er weer uit." ofzoiets =']

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 13:55 ]

    Je zult haar maar als moeder hebben, wat een kutwijf Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Jezus Christus... Als dat mijn moeder was hh..


    I live for the applause, you will die for it.

    Mein Gott.

    Ja, je kan ook EXTREEM zijn natuurlijk.


    Life is an art, not a science.

    Die moeten ze opsluiten en de sluiten weggooien.

    Als ik die man was was ik al lang bij haar weggegaan.DIt is niet gezond meer


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Serieus, als dat mijn ma was, had ik mijn pa gevraagd haar te scheiden en was ik met hem mee geweest. Dat ze fan is oké, maar die vrouw, zij overdrijft het echt. Niet alleen zal ze Bill toch nooit krijgen, ze doet hier volgens mij ook haar man, én haar kinderen mee pijn. Dat wijf spoort gewoon niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En serieus, ze gedraagt zich als een kind. Als haar dochter het zou doen zou het niet echt raar meer zijn, maar bij haar wel.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    En serieus, ze gedraagt zich als een kind. Als haar dochter het zou doen zou het niet echt raar meer zijn, maar bij haar wel.

    die dochter en zoon haten tokio hotel wel een beetje =x, toch? (A) zo kwam het in ieder geval bij mij over..x'D
    en ook bij die tattoo, zegt die vrouw iets van: "het maakt me niet uit wat mijn familie en..?*weet ik niet meer* denken.." ofzoiets..
    maar ik zou haar echt niet als moeder willen hebben =3

    Whipple schreef:
    (...)
    die dochter en zoon haten tokio hotel wel een beetje =x, toch? (A) zo kwam het in ieder geval bij mij over..x'D
    en ook bij die tattoo, zegt die vrouw iets van: "het maakt me niet uit wat mijn familie en..?*weet ik niet meer* denken.." ofzoiets..
    maar ik zou haar echt niet als moeder willen hebben =3

    Ze zeiden zelfs dat ze hen haten x3 En ze zij ook bij die tattoo 'Ik denk alleen maar aan Bill, en niet aan mijn familie'ofzo. Als zij mijn moeder zou zijn zou ik allaaaaaaang al weggegaan zijn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ARME BILL & ARME KINDEREN ;x


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    ARME BILL & ARME KINDEREN ;x

    WHAHA. Arme bill x3 Dat ooooooook natuurlijk. =3 want die vrouw is helemaal obsessed. Maar vooral die kinderen.
    Die jongen is best smexy


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    He bah :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Whipple schreef:
    (...)
    die dochter en zoon haten tokio hotel wel een beetje =x, toch? (A) zo kwam het in ieder geval bij mij over..x'D
    en ook bij die tattoo, zegt die vrouw iets van: "het maakt me niet uit wat mijn familie en..?*weet ik niet meer* denken.." ofzoiets..
    maar ik zou haar echt niet als moeder willen hebben =3


    Ik vind het best logisch dat die zoon en dochter Th haten.
    Omdat hun moeder helemaal gestoord is door hun

    kan Th zelfs natuurlijk niks aan doen

    Arm Gezin en arme Bill o.O


    I solemny swear i am up to no good

    Whaha, die pa. 'Ik zou niet willen dat Bill naar de hel gaat, maar heel TH, want er zijn altijd nog die andere 3' x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    daamn, moest ik die man zijn; dumpen die handel. Wat een vrouw/moeder is met dat zeg :8 ;x


    -