• Wat zouden jullie er van vinden om allemaal een 'Q' op jullie handen te zetten, zodat we elkaar kunnen herkennen op de concerten van Tokio Hotel?

    Betere ideeën zijn trouwens ook welkom, want in Nijmegen heb ik geen kat met een Q gezien, al was dat toen ook voorgesteld. :'D

    x

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 17:20 ]


    Let the Night embrace you

    Keizer schreef:
    (...)Ja, of heeeeel vroeg ;x Haha nee ik weet niet hoelaat het begint.

    maar dan sta iedereen in de rij..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BananaBunny schreef:
    (...)
    maar dan sta iedereen in de rij..
    Ja nou dan binnen. xd


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    (...)Ja, of heeeeel vroeg ;x Haha nee ik weet niet hoelaat het begint.

    Zondag rond de middag aan het station Bo (:'

    Ja, das leukkkkkkkkkk.


    ok

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Zondag rond de middag aan het station Bo (:'
    Oke. :'D Haha dan zit ik vast nog in de auto óf rose is dan bij mij maaaaaar dat weet ik nog niet. ;x


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    (...)Oke. :'D Haha dan zit ik vast nog in de auto óf rose is dan bij mij maaaaaar dat weet ik nog niet. ;x

    JAAAAAAAAAAA :'DD

    Marihuana schreef:
    (...)
    Als je nou Quizlet.nl doet, en TH ziet het gaan ze misschien wel eens Quizlet.nl intikken (cat) [/heeftteveelfantasie]


    Eigenlijk is het wel een goed idee om een A4tje met heel groot Quizlet.nl erop mee te nemen.. ;P dan zie je het wel hoor.. En als iedereen doet, dan gaan ze vast wel kijken.. (A) [/heeftnetzo'ngrotefantasie]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik ga het doen bij All Time Low, niet bij Toho omdat ik sowieso niet ga :Y) Maar dat heb ik al afgesproken met Alice [Soldiers]

    Met Nijmegen had ik een Q op mijn hand, ik zag ook geen kip toen. Jullie kunnen ook een Q op jullie voorhoofd schrijven. Of een vlaggetje maken met een Q erop.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Laat btw ff weten als er officieel betekend is hoe we het doen.. Want ik wil niet bijv met een Q op m'n hand lopen als jullie met z'n alle iets anders doen xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Op je hand, en dan tijdens een fanactie allemaal je handen omhoog doen x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik weet niet of ik meedoe. De mensen die ik aardig vindt en wil meeten herkennen mij of ik herken hun, en anders gaan mensen zeiken omdat ze toevallig weten als ze me zien dat ik NocteObscura ben, en ik kan weleens heel erg arrogant reageren in topics. B)

    Dus wat ik daarmee bedoel is, dat mensen misschien op me af stappen omdat ik ooit arrogant heb gedaan ghehe. Dat hoeft ook weer niet. ;x

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 22:02 ]


    -

    Ja, en dan ga je als Quizletter-met-een-Q-op-de-hand iedereen vragen zn hand te laten zien xD

    Sentiment schreef:
    Met Nijmegen had ik een Q op mijn hand, ik zag ook geen kip toen. Jullie kunnen ook een Q op jullie voorhoofd schrijven. Of een vlaggetje maken met een Q erop.

    Toen ik met vriendinnen naar nijmegen gingen, was ik het vergeten erop te zetten, maar ik was wel een paar van Q. tegen gekomen.. naja.. gezien :')

    Whipple schreef:
    (...)
    Toen ik met vriendinnen naar nijmegen gingen, was ik het vergeten erop te zetten, maar ik was wel een paar van Q. tegen gekomen.. naja.. gezien :')


    Ik helemaal niemand, best stom eigenlijk met die enorme Q zonder functie. Maar het was wel leuk. Maar dat komt omdat het in het Goffert park was. Dat is een overhip park omdat het in mijn lieftallige Nijmegen ligt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.