• Wat zouden jullie er van vinden om allemaal een 'Q' op jullie handen te zetten, zodat we elkaar kunnen herkennen op de concerten van Tokio Hotel?

    Betere ideeën zijn trouwens ook welkom, want in Nijmegen heb ik geen kat met een Q gezien, al was dat toen ook voorgesteld. :'D

    x

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 17:20 ]


    Let the Night embrace you

    Whipple schreef:
    (...)
    Toen ik met vriendinnen naar nijmegen gingen, was ik het vergeten erop te zetten, maar ik was wel een paar van Q. tegen gekomen.. naja.. gezien :')



    Ik had het gedaan, en mensen vroegen er ook naar x'D Die bleken ook op Q te zitten, maar niet zo vaak. Ze hadden allemaal een roze pluk in hun haar.


    Your make-up is terrible

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Dan moeten jullie naar het station komeeeeen ö Want ik ga mijn weg ni vinden, en dan zien we elkaar finally :'DD

    Centraal Rotterdam? =3 Duuuuuude, dan komen we wel naar het station n_n en dan brengen we je wel naar Ahoy want ik ken daar de weg :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Krullebol schreef:
    Ja, en dan ga je als Quizletter-met-een-Q-op-de-hand iedereen vragen zn hand te laten zien xD

    -ziet het voor zich-
    'Mag ik je hand even zien?''NEE'-trekt aan hand- 'LAAT ME JE HAND VERDOMME ZIEN'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    als je zoiets wilt doen waarom zet je het dan niet gewoon op een spandoek of een karton ofzo om omhoog te houden ...


    A Noble was Born in Chaos

    Marihuana schreef:
    (...)
    Centraal Rotterdam? =3 Duuuuuude, dan komen we wel naar het station n_n en dan brengen we je wel naar Ahoy want ik ken daar de weg :]

    Ja centraal joa ö Maar ik moet eerst tickets hebben [/ik vind niemand dïe er twee wilt bestellen -_-"]

    Sentiment schreef:
    (...)

    Ik helemaal niemand, best stom eigenlijk met die enorme Q zonder functie. Maar het was wel leuk. Maar dat komt omdat het in het Goffert park was. Dat is een overhip park omdat het in mijn lieftallige Nijmegen ligt.

    sja, ik denk dat wij 'geluk' hebben gehad. Al kende we die we zagen eigenlijk niet :')
    maaar goed x'D

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ja centraal joa ö Maar ik moet eerst tickets hebben [/ik vind niemand dïe er twee wilt bestellen -_-"]

    Ik ga er wss al twee bestellen, voor móí en Booooooo. =3
    en die mag mijn pa gaan betalen x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ik ga er wss al twee bestellen, voor móí en Booooooo. =3
    en die mag mijn pa gaan betalen x3

    Mijn pa wilt er geen bestellen, omdat hij die voor België al moest bestellen voor mij & mijn vriendin x'O En mijn vriendin krijgt de rekeningnummer niet van haar pa ö

    Ik ben voor (:


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)


    Ik had het gedaan, en mensen vroegen er ook naar x'D Die bleken ook op Q te zitten, maar niet zo vaak. Ze hadden allemaal een roze pluk in hun haar.

    nee.. die heb ik toen volgens mij niet gezien..=3
    Wel iemand met helemaal roze haar en die zat ook op Q. volgens mij =x

    Ik op weg naar nijmegen heel enthousiast een mega Q op mn arm kalken. Verder niemand gezien ö


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ga het wel op mijn hand schrijven, maar ik denk niet dat ik naar iemand toe durf te sptappen en te zeggen: HEE! jij bent van Q :$


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    Ik ga het wel op mijn hand schrijven, maar ik denk niet dat ik naar iemand toe durf te sptappen en te zeggen: HEE! jij bent van Q :$

    Moet je echt doen hoor ;d kan gezellig worden.
    En ik ben voor, maar op je hand is niet zo opvallend. Niet beter op je wang ofzo? XD

    Koop een extra groot wit shirt, zet er met permanent marker een Q op of Quizlet en dan kun je hem altijd uit doen ^^. Want daaronder heb je toch een ander shirt aan, als je slim bent natuurlijk.

    Ik ga het doen ahaha ik zie het al voor me :'D
    Ik ga aan iedereen met een Q op de hand vragen hoe hij/zij heet en die naam ga k opslaan in me telefoon en later ga ik al die mensen stalken hierzo met 'IK HEB JE GEZIENN!'
    :X:$:X:$


    ok