• Wat vind je leuker, Sinterklaas of kerst?
    Waarom?

    Ik vind kerst leuker, nogal nare ervaringen met sinterklaas. Sindsdien zijn we kerst gaan vieren wat ik eigenlijk altijd al veel leuker vond.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind sinterklaas echt zo nep en dom bedacht.

    Dus ga ik voor kerst.


    You can run but not hide

    Allebei. Ik doe dan altijd wat met mijn hele familie, sinterklaas surprises, kerst cadeautjes onder de boom.. Sowieso houd ik van gezelligheid. Ook is mijn oma jarig op tweede kerstdag. Ik kan niet kiezen. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kerst is gewoon gezelliger xp

    ik kan niet kiezen het is allebie leuk enzo gezellig met de hele fam enzo maar ik heb geen idee wat ik leuker vind sinterklaas cadotjes en pietje(A) spelen voor blinde en gehandicapte mensjes maar kerst heeft iets gezzelliger


    Het komt wel goed schatje <3

    Kerst, dan gaan we naar mijn oma [:


    Just a simple "I love you" (:

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind het allebei niet leuk, want ik heb bij allebei geen leuke ervaringen :'D. En ik vind het achterlijk dat met kerstmis iedereen ineens lief moet doen etc. als in vrede op aarde en die zooi. Maar als ik echt moet kiezen ga ik toch voor kerstmis, omdat dan de sfeer en de sneeuw en alles toch voor een wat aangenamer gevoel zorgen :Y)


    "Ezio, I barely have time to polish my blade" -Yusuf Tazim

    Kerst.
    Dan ben je samen met je familie en ik vind Kerstmis ook gezelliger dan Sinterklaas.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 12:15 ]


    Stay calm and be a directioner.

    kerst;)
    dat is gezellig, met al die lichtjes, en de boom en weet ik veel wat nog meer;)


    Never forget the things that make you smile

    Kerst, omdat je dan gezellig met kerstmuziek en een kerstboom zit ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Vroeger vond ik Sinterklaas veel leuker vanwege de Zwarte Pieten in de school. ;3

    Nu zou ik voor Kerst kiezen, omdat de Sint mij tegenwoordig niet meer zoveel cadeautjes geeft als vroeger, omdat ik het al weet. :'D


    Let the Night embrace you

    Flynn schreef:
    KERST. Gezelliger en voor de hele familie.


    None but ourselves can free our minds.

    Kerst, ik vind dat echt gewoon gezelliger. De sfeer met kerst is ook anders dan met sinterklaas, heb ik het idee. ook vind ik al die lichtjes echt leuk, en de sneeuw als die er is, maar niet te veel :')

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 13:53 ]


    Life is more than that you eyes can see

    1

    2

    3