• Vanmiddag was echt geweldig! <3
    Ik was voor de 6e keer in 4/5 maand naar Valerius geweest en ik ben zo blij dat ik toch wel ben gegaan ondanks dat ik er heel erg tegen op zag (zie dit topic)!

    Ze kwamen in de Jaarbeurs in Utrecht op Summerxperience (wat overigens super saai was x’D). We waren een paar uur te vroeg dus we liepen wat heen en weer en zaten op een bankje en toen liep Kay ineens langs dus ik spring op helemaal hyper doen (terwijl ik normaal geen reet durf bij hun x’D) alleen toen was hij ineens weg en een paar minuten later kwamen Kay en Xander er aan dus wij erachteraan huppelen en hun vonden het natuurlijk geweldig haha! Kay gaf ons 3 kussen en toen hebben we even met hem gepraat. Toen gingen we nog even rondlopen en zei Samantha ineens: “Kijk achter je, Jesse!”en ik dacht dat ze een grapje maakte dus ik schoot in de lach en zij zo: “Draai je om!” dus ik toch maar omdraaien stonden Jesse en Rik (geluidsman) daar! Ik wou erop af lopen alleen toen kreeg ik mijn vage ‘ik-durf-ineens-niks-meer-en-blijf-versteend-staan’ bui maar Rik had mij al gezien, tikte Jesse aan wees naar mij en zij wat tegen Jesse en toen kwam Jesse op ons afgelopen! Hij was helemaal blij dat we er weer waren en dat ze zo gingen optreden we wel keihard mee moesten zingen! :3

    Voordat het optreden begon hadden Samantha en ik het de hele tijd over Kay en Jesse alleen we waren zo lekker slim dat we eerst niet doorhadden dat Fabian (crew) en Rik op het podium alles neerzette en alles hadden gehoord en zelfs Jesse die achter het podium op een box zat dingen heeft gehoord *dies* die hij eigenlijk niet hoefde te horen!
    Bij het optreden stonden we helemaal vooraan voor Kay en Jesse! : D
    We hebben alle liedjes kei maar dan ook keihard meegezongen (nu heb ik amper nog een stem x’D) en dom gedanst. Ze vonden het helemaal geweldig en Georgy die schoot een keer in de lach toen die ons zo bezig zag :’) En bij The Only One, Green Light en Just Say Yes keek Jesse de hele tijd naar ons en ging die naar ons wijzen :3

    Na het optreden kwam eerst Kay weer even en toen kreeg ik van hem zijn plectrum en zijn setlist en toen ging die de plectrum signeren en ging ik met hem op de foto. Daarna kwam Xander waarmee we op de foto gingen en toen kwam Jesse… We hadden heel even gepraat en op de foto geweest en toen ging ik vragen of ik zijn plectrum mocht hebben (en ja dat is heel wat voor mij aangezien ik altijd enorm dichtklap bij hem) en toen ging die in al zijn zakken zoeken alleen hij had er geen 1 bij zich dus toen zei die: “Wacht even ik ga er 1 speciaal voor jou halen!” dus hij liep backstage en kwam 10 minuten later terug met een plectrum gesigneerd en al door Jesse en vertelde dat die alle spullen overhoop had gehaald (die net weer in het busje stonden x’D) om zijn plectrums te zoeken! :3 En ene J. (irritant arrogant meisje) zag dat en liep naar hem toe en vroeg zo: “Mag ik ook een plectrum?” Jesse zo: “Nee ik ga niet naar achteren om er 1 voor je te zoeken, alles is al weg” terwijl het helemaal niet zo was en toen keek die naar mij en grijnsde even! x’D (ja krijg je der van als je hun heel erg zit te stalken en te dwingen om terug te praten in de facebook chat). Na heel lang wachten kwam Georgy ook nog en gingen we nog op de foto en hebben nog met hem gepraat. Toen kwam Jesse weer en liet ik 2 foto’s zien die ik van mijn schildpad had meegenomen want hij is ook fan en elke keer als ik clips van hun kijk komt mijn schildpad of op mijn laptop zitten mee kijken of in zijn hok helemaal meekijken en Jesse vond het zo geweldig haha! x’D Hij zei dat ik mijn schildpad maar een dikke kus van hem moest geven! x’D Toen kwam Kay er ook nog even bij en had die de foto’s ook gezien die hij ook geweldig vond! :3
    En toen gingen ze terug naar Amsterdam! ;(

    Daarna kwam MakeBelieve alleen die stonden in de file ofzo dus die kwamen nog lang niet alleen was de drummer van hun er al (geen idee eigenlijk hoe het in elkaar zat zo werd het gezegd) en toen ben ik daar nog even mee op de foto geweest en toen gingen we ook terug! :3

    Foto's:
    Kay en ik
    Xander en ik
    Jesse en ik
    Georgy en ik
    Jesse's plectrum en Kay's plectrum
    Setlist van Valerius
    MakeBelieve dude en ik

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 23:07 ]


    dream, dare, fly!

    wooow, wat een lang verhaal, haha. maar wel supersupersupervet! <3


    It's time to be happy again.

    Klinkt echt super tof!
    Alleen de bassist van MakeBelieve was er, de rest stond idd in de file (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Enough schreef:
    Klinkt echt super tof!
    Alleen de bassist van MakeBelieve was er, de rest stond idd in de file (:


    Oh dan was hij het volgens mij x'D In iedergeval de foto's staan er nu bij die van Make Believe staat er ook tussen, geen idee wie of wat hij nu was maar okey :')


    dream, dare, fly!

    leuke fotos
    lief dat hij wel voor jou haalde en niet voor die bitsch is dit nou die jongen uit die ene topic van jou http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=71766

    Aah jammer dat je MB hebt gemist, haha maar idd ze stonden in de file vast. Ze baalde heeeeel erg! (:


    -

    InMyArms schreef:
    Aah jammer dat je MB hebt gemist, haha maar idd ze stonden in de file vast. Ze baalde heeeeel erg! (:


    Jaah inderdaad dat werd er ook gezegd dat ze er heel erg van baalde
    Vond het ook wel jammer dat ik ze niet heb zien optreden maar ik zie ze vast wel een keer (:


    dream, dare, fly!