• En dan heb ik het over mijn relatie met mijn vriendje, natuurlijk.

    Sinds gisteren hebben we, zeg maar, een soort van ruzie.
    Ik had al de hele dag het gevoel dat hij me gewoon negeerde enzo want hij liep me vanaf 's middags voorbij zónder iets te zeggen en hij keek zelfs niet. En ja, hij wist dat ik daar zat. Dus stuurde ik een berichtje met de vraag of hij boos op me is. Krijg ik niet eens antwoord. Dus ik al helemaal pissig omdat hij niet antwoordde dus ik al helemaal zeker dat hij boos op me was. Nou, 's avonds zag ik hem niet meer want hij had een 7de lesuur en ik een 8ste lesuur. Dus 's avonds toen ik thuis was stuurde ik een berichtje naar hem: 'Schat! (: <3' Nou, normaal krijg ik dan een berichtje terug met: 'sgat! :D <3' of zo, maar nu was het gewoon: 'ja?' Dus ik helemaal boos, stuur ik terug: 'Niks..Ik dacht ik zal een sturen..' krijg ik weer: 'ah.' Komt die op msn vraag ik wat er is begint hij allerlei punten te noemen.
    1. Hij vindt het niet leuk dat hij altijd naar mij moet komen. Hij moet dat helemaal niet, ik kom ook wel eens naar hem.
    2. Ik had niets gezegd, en dat terwijl we 3 maanden samen waren. Ik heb wel iets tegen hem gezegd, 's ochtends, kan ik er aan doen dat hij me door de dag negeert.
    3. Ik mag wel eens 'hoi' zeggen i.p.v. gewoon voorbij te lopen. Hiermee doelde hij op de ochtend, maar ik had hem niet zien zetten, evenals in de middag toen ik naar het toilet moest, ik zag hem pas toen hij riep.

    Nou, wij hadden daar dus over gepraat en alles leek weer redelijk te gaan. Maar, niet dus. Vandaag ging ik tijdens de eerste pauze naar hem toe, ik zeg hoi, hij zegt hoi en dan niets meer. Helemaal niets. Tijdens de middag, als wij klaar waren met eten (eerste beurt) gingen we bij hem zitten, hij was aan het lachen, kom ik daar aan kijkt hij meteen zuur en kon hij me precies doodschieten. Ging die ook zomaar weg zonder wat te zeggen, ging hij eten. Toen ze terug kwamen, kwam hij naast me zitten, werd er weer niets gezegd. Mijn twee beste vriendinnen waren toen naar het 'toilet gegaan', nou ze gingen gewoon weg zodat wij zouden kunnen praten, zegt hij: 'waarom gaan die altijd weg?' Nou zeg ik: 'waarom denk je?' zegt hij: 'omdat ze moeten pissen.' Nou voor de rest werd er dus niets gezegd. Was het heel de tijd stil. Toen de bel ging, ging hij ook zomaar weg zonder wat te zeggen. De laatste pauze heb ik hem ook niet gesproken. Stuurde ik tijdens het laatste lesuur of hij wou wachten. Stuurde hij terug: 'ja?' stuur ik weer: 'want ik wil praten.' stuurt hij: 'hmm'.
    Dus hij wachte, ik ging naar hem toe en zei dat het me speet, zegt hij enkel, 'hmm'. De rest van de weg naar de bushalte werd er ook niets meer gezegd, mijn zus stond op me te wachten, doet hij net alsof er niets aan de hand is. Daar krijg ik het dus van, mijn zus merkte ook wel dat er spanning was hoor.
    Serieus, ik kan precies niet meer normaal met hem praten.
    Dus nu mijn vraag, wat moet ik hiermee?

    Edit: Ik heb met hem gepraat, hij moet alles op een rijtje zetten enzo en dus ook in onze relatie. Damn, ik voel me klote nu.


    ps: proficiat als je de moeite hebt genomen dit helemaal te lezen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 22:08 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jij zegt dat het jou speet, terwijl hij de zaken waaraan hij zich ergerde bij jou zelf net zo hard doet?
    What a fucking selfish son of a...
    Oh damn.
    You need to talk to this guy, face 2 face. En dan niet in de zin van 'Sorry', maar: 'What the hell is wrong with you? Je verwijt mij zaken die jij zelf doet. Mooie hypocriete gast ben jij. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.'

    Een vriendin van me had te maken gehad met zo'n vriendje. Hij wilde dat zij maar meeging naar zijn vrienden maar zelf was hij niet bereid haar vriendin te ontmoeten omdat ze alleen maar hyper kan zijn (ik dus) :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Asphyxia schreef:
    Jij zegt dat het jou speet, terwijl hij de zaken waaraan hij zich ergerde bij jou zelf net zo hard doet?
    What a fucking selfish son of a...
    Oh damn.
    You need to talk to this guy, face 2 face. En dan niet in de zin van 'Sorry', maar: 'What the hell is wrong with you? Je verwijt mij zaken die jij zelf doet. Mooie hypocriete gast ben jij. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.'

    Een vriendin van me had te maken gehad met zo'n vriendje. Hij wilde dat zij maar meeging naar zijn vrienden maar zelf was hij niet bereid haar vriendin te ontmoeten omdat ze alleen maar hyper kan zijn (ik dus) :']


    Ja, ik weet het, maar telkens als ik met hem probeer te praten face 2 face, ofwel sla ik helemaal dicht, ofwel is het enige wat uit hem komt: 'hmm', dan heb ik zoiets van: waarom nog moeite doen?
    Snap je?
    Serieus, ik weet niet meer wat ik met hem moet. Ik hou echt veel van hem enzo, maar zo hoeft het gewoon niet meer..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is niet jouw schuld, jij neemt de moeite om met hem te gaan praten, maar hij reageert niet eens normaal.
    Zeg hem duidelijk wat je dwarszit en zorg dat hij maar eens goed antwoord. Sla van mijn part een fatsoenlijk antwoord uit hem!
    En anders weet ik het ook niet meer...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Het is niet jouw schuld, jij neemt de moeite om met hem te gaan praten, maar hij reageert niet eens normaal.
    Zeg hem duidelijk wat je dwarszit en zorg dat hij maar eens goed antwoord. Sla van mijn part een fatsoenlijk antwoord uit hem!
    En anders weet ik het ook niet meer...


    Dat is het probleem, ik kan hem niet zeggen wat me dwarszit omdat hij de moeite niet neemt om normaal met me te praten, dan lijkt het net alsof ik tegen een dode praat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik heb maar een conclusie;

    Jongens zijn Ingewikkeld en kut :X ( niet altijd natuurlijk)


    I solemny swear i am up to no good

    Wat een gast.
    Het is helemaal jou schuld niet. Geen idee wat je kunt doen eigenlijk, maar ik zou er ook eens mee gaan praten. Serieus praten.


    Never run out of reasons to smile...

    Sagesse schreef:
    (...)

    Dat is het probleem, ik kan hem niet zeggen wat me dwarszit omdat hij de moeite niet neemt om normaal met me te praten, dan lijkt het net alsof ik tegen een dode praat.

    Schreeuw tegen hem, scheld hem uit. ik ben raar, sorry


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ander & beter.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zou nog 1 keer proberen om een serieus gesprek te voeren en als hij dan weer zo ongeinteresseerd doet zou ik er gewoon mee kappen want dan is hij je gewoon niet waard ('l)

    Sagesse schreef:
    (...)

    Ja, ik weet het, maar telkens als ik met hem probeer te praten face 2 face, ofwel sla ik helemaal dicht, ofwel is het enige wat uit hem komt: 'hmm', dan heb ik zoiets van: waarom nog moeite doen?
    Snap je?
    Serieus, ik weet niet meer wat ik met hem moet. Ik hou echt veel van hem enzo, maar zo hoeft het gewoon niet meer..

    Zeg dat dan tegen hem? Zo van; waarom doe ik nog moeite om met jou te praten als er geen een zinnig woord uit je bek komt? ö


    None but ourselves can free our minds.

    En die moeite heb ik genomen :O
    Gosh...
    Ik weet niet wat ik er van moet zeggen :$


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Sagesse schreef:
    (...)

    Dat is het probleem, ik kan hem niet zeggen wat me dwarszit omdat hij de moeite niet neemt om normaal met me te praten, dan lijkt het net alsof ik tegen een dode praat.

    Dan, to be honest (zonder flauw of gemeen over te komen), snap ik niet wat je nog bij die gast doet. Als je er niet eens mee kan praten, de basis voor een relatie, wat is het nut dan nog? Je geeft onnoemelijk veel om hem, maar hoelang kan dat nog doorgaan als hij de indruk geeft dat die toewijding niet wederzijds is? Je kan proberen jezelf en hem voor een ultimatum te stellen (wordt afgeraden door tijdschriften, but whatever. This guy needs to be woken up) en/of van tevoren opschrijven, desnoods 'repeteren' wat je gaat zeggen. Een relatie waarin niet eens te praten valt met je vriend, is toch geen relatie? Ik wil geen achterlijke beweringen doen, maar je hebt flinke kans dat je later niets dan ellende zult ondervinden. En daar is niemand mee geholpen.


    As We're Living By The Bass Line

    H4TETH1S schreef:
    (...)
    Dan, to be honest (zonder flauw of gemeen over te komen), snap ik niet wat je nog bij die gast doet. Als je er niet eens mee kan praten, de basis voor een relatie, wat is het nut dan nog? Je geeft onnoemelijk veel om hem, maar hoelang kan dat nog doorgaan als hij de indruk geeft dat die toewijding niet wederzijds is? Je kan proberen jezelf en hem voor een ultimatum te stellen (wordt afgeraden door tijdschriften, but whatever. This guy needs to be woken up) en/of van tevoren opschrijven, desnoods 'repeteren' wat je gaat zeggen. Een relatie waarin niet eens te praten valt met je vriend, is toch geen relatie? Ik wil geen achterlijke beweringen doen, maar je hebt flinke kans dat je later niets dan ellende zult ondervinden. En daar is niemand mee geholpen.


    We hebben gisteravond nog gepraat, hij heeft tijd nodig om alles op een rijtje te zetten, dat houdt dus ook in, nadenken over onze relatie, daarna zullen we wel zien hoe alles nu verder gaat..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Och jeetje. Ik weet niet wat ik moet zeggen X:

    wow is wel moeilijk om hierop te reageren
    maar als dit bij mij zou gebeuren
    zou ik zeggen van doe eens normaal ,
    je bent erg veranderd etc.
    gewoon een gesprek voeren
    en als hij dan nogsteeds zo'n antwoord geeft (kortaf ofsow)
    zou ik er gewoon mee kappen

    bent dan wel wat beters waard ;)
    en is niet jou schuld ;) maar ligt dat aan hem!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 15:02 ]